English

بهترین هتل آپارتمان های اصفهان در خیابان چهارباغ

در این مطلب با معرفی بهترین هتل آپارتمان های خیابان چهارباغ اصفهان، شما را در انتخاب یک گزینه اقامتی عالی یاری می‌کنیم؛ پس از رزرو آنلاین هتل، می‌توانید به مراجعه حضوری و ارائه‌ ووچر اتاق خود را تحویل بگیرید.

بهترین هتل آپارتمان های اصفهان در خیابان چهارباغ
به گزارش خبرگزاری موج

، شهر زیبای اصفهان که به نصف جهان معروف است، یکی از شهرهای تاریخی و دیدنی ایران است. سالانه افراد بسیاری از سراسر جهان برای بازدید از جاهای دیدنی اصفهان ازجمله سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش جهان و غیره به اصفهان سفر می‌کنند. انتخاب هتل محل اقامت یکی از دغدغه‌ها در هر سفر است و موقعیت هتل نقش مهمی در انتخاب گزینه اقامتی دارد. رزرو هتل آپارتمان اصفهان خیابان چهارباغ با توجه فاصله‌ کم تا مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی این شهر، گزینه‌ای عالی برای گردشگران محسوب می‌شود. در این مطلب با معرفی بهترین هتل آپارتمان های خیابان چهارباغ اصفهان، شما را در انتخاب یک گزینه اقامتی عالی یاری می‌کنیم؛ پس از رزرو آنلاین هتل، می‌توانید به مراجعه حضوری و ارائه‌ ووچر اتاق خود را تحویل بگیرید.

چهارباغ

لیست بهترین هتل آپارتمان های خیابان چهارباغ اصفهان

شهر اصفهان، گزینه‌های اقامتی متنوعی شامل هتل‌های ۵ ستاره، ۴ ستاره، ۳ ستاره و هتل آپارتمان‌ها را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در بین این گزینه‌ها، هتل آپارتمان‌ها علاوه بر ارائه‌ خدمات و امکانات رفاهی قابل‌قبول، از قیمت‌های مناسبی نیز برخوردارند. خیابان چهارباغ عباسی اصفهان با توجه به اینکه تعدادی از مهم‌ترین جاهای دیدنی اصفهان ازجمله کاخ هشت بهشت، مدرسه چهارباغ، چهل ستون، میدان نقش جهان و سی و سه پل را در خود جای داده‌است، منطقه‌ای عالی برای رزرو هتل در اصفهان محسوب می‌شود. بهترین هتل آپارتمان های خیابان چهارباغ اصفهان شامل موارد زیر است:

هتل آپارتمان قصر اصفهان

هتل آپارتمان قصر اصفهان، یکی از گزینه‌های شایسته برای انتخاب به‌عنوان بهترین هتل آپارتمان اصفهان خیابان چهارباغ است. موقعیت هتل قصر به شکلی است که فاصله‌ای در حدود ۱.۵ کیلومتر با ۲ مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی اصفهان شامل کاخ چهل ستون و سردر قیصریه دارد. این هتل آپارتمان که در سال ۱۳۸۶ شروع به‌کار کرده‌است، دسترسی خوبی به مجموعه بازار اصفهان داشته و گزینه‌ای عالی برای علاقه‌مندان به بازارگردی و خرید است. هتل قصر دارای ۲۲ اتاق و سوئیت در ۴ طبقه است و یک سالن صبحانه‌خوری عالی در طبقه همکف دارد که از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰:۰۰ صبح آماده پذیرایی از مهمانان است. از ویژگی‌های خوب این هتل می‌توان به فاصله‌ ۵۵۰ متری تا ایستگاه مترو اشاره کرد که با چند دقیقه پیاده‌روی می توانید خود را به آنجا برسانید.

هتل آپارتمان جمشید اصفهان

هتل آپارتمان جمشید اصفهان

یکی از بهترین هتل آپارتمان های خیابان چهارباغ اصفهان، هتل آپارتمان جمشید است. این هتل که در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده‌است، یکی از گزینه‌های اقامتی ارزان و مقرون‌به‌صرفه در شهر اصفهان محسوب می‌شود. هتل ۳ طبقه جمشید دارای ۲۴ واحد اقامتی متنوع شامل اتاق‌های دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته و چهار تخته است که می‌توانید اقامتگاه مناسب را با توجه به سلیقه و اولویت‌های خود انتخاب کنید.

موقعیت هتل جمشید در خیابان چهارباغ، ابتدای بازارچه حاج محمد علی است و فاصله کمی تا کاخ چهل ستون و هشت بهشت دارد. از امکانات این هتل می‌توان به آسانسور، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد لباس، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار، حمام، جعبه کمک‌های اولیه، مبلمان، تلویزیونLCD، پارکینگ، سشوار، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال و خدمات نظافت روزانه اشاره کرد. سالن صبحانه‌خوری هتل جمشید دارای ظرفیتی ۵۰ نفره و کافی‌شاپ آن محیطی عالی برای صرف انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم است.

هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان

هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان

با سابقه‌ترین هتل آپارتمان اصفهان خیابان چهارباغ، هتل آپارتمان هشت بهشت است که در سال ۱۳۸۰ افتتاح شده‌است. این هتل آپارتمان ۴ طبقه در سال ۱۳۹۷ برای آخرین بار مورد بازسازی قرار گرفته تا بتواند خدمات بهتری را به مسافران ارائه دهد. هتل هشت بهشت، دارای ۱۳ واحد اقامتی متنوع با امکانات قابل‌قبول است که فرصت اقامتی بدون دغدغه را برای شما فراهم می‌کند. از مزیت‌های هتل هشت بهشت این است که قیمت آن نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد بسیار عالی به‌نظر می‌رسد.

موقعیت جغرافیایی این هتل بسیار مناسب بوده و با اقامت در آن به آسانی می‌توانید از مهم‌ترین جاهای دیدنی اصفهان ازجمله چهل‌ ستون، میدان نقش جهان، موزه تاریخ طبیعی، کاخ هشت ‌بهشت، زاینده رود و موزه هنرهای معاصر اصفهان دیدن کنید. مهم‌ترین امکانات هتل آپارتمان هشت بهشت شامل آسانسور، لابی، کمد لباس، سیستم اعلام حریق، مینی‌بار، جعبه کمک‌های اولیه، مبلمان و سیستم گرمایش و سرمایش است.

هتل آپارتمان آرام اصفهان

هتل آپارتمان آرام اصفهان

یکی دیگر از هتل آپارتمان های خیابان چهارباغ اصفهان مهمانپذیر آرام است که با نام هتل آپارتمان آرام نیز شناخته می‌شود. این هتل آپارتمان ۲ طبقه در سال ۱۳۸۱ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۴ برای ارائه خدمات بهتر مورد بازسازی قرار گرفته‌است. اگر قصد اقامت در این هتل را داشته‌باشید، می‌توانید از بین انواع اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته بدون، سوئیت چهار تخته کانکت، سوئیت دو خوابه شش تخته و سوئیت دو خوابه هفت تخته بهترین گزینه را با توجه به تعداد خود انتخاب کنید.

از مزیت‌های مهم این هتل می‌توان به قیمت پایین آن اشاره کرد که گزینه‌ای عالی برای داشتن یک سفر مقرون‌به‌صرفه به اصفهان است. مناسب بودن موقعیت هتل آپارتمان آرام باعث می‌شود که با اقامت در آن بتوانید با چند دقیقه پیاده‌روی خود را به بازار قیصریه، عالی‌قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله، مدرسه چهارباغ، میدان نقش جهان، هشت بهشت و مسجد امام برسانید. از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، آسانسور، رستوران، کافی‎شاپ، لاندری، صندوق امانات، فضای سبز، اینترنت وای‌فای و... اشاره کرد.

هتل آپارتمان صبا اصفهان

ارزان‌ترین هتل آپارتمان اصفهان خیابان چهارباغ، هتل صبا است که در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده‌است. این هتل ۴ طبقه امکانات مناسب و دکوراسیون ساده‌ای دارد. از مهم‌ترین امکانات رفاهی این هتل می‌توان به کمد لباس، مینی‌بار، اینترنت وای‌فای، صندوق امانات، روم سرویس، یخچال و سیستم سرمایش و گرمایش اشاره کرد. هتل آپارتمان صبا دارای ۲۲ واحد اقامتی شامل اتاق‌های دو تا پنج نفره است که می‌توانید بهترین گزینه را با توجه به اولویت‌های خود رزرو کنید. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل می‌توان به سالن بیلیارد اشاره کرد که گزینه‌ای عالی برای تفریح در داخل هتل محسوب می‌شود. با اقامت در هتل آپارتمان صبا دسترسی مناسبی به مسجد جامع عتیق، بازار اصفهان، هشت بهشت و کاخ عالی قاپو خواهید داشت.

هزینه رزرو هتل در اصفهان

هزینه رزرو هتل اصفهان، یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد بررسی توسط مسافران است. در این زمینه باید گفت هزینه یک شب اقامت در هتل های اصفهان، محدوده قیمتی گسترده‌ای دارد؛ بنابراین می‌توان اطمینان داشت که همه افراد، با هر بودجه‌ای قادرند هتل رزرو کنند. هزینه رزرو هتل های اصفهان، با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع اتاق، شرایط آب‌وهوایی، تعداد نفرات و بازه زمانی رزرو هتل می‌تواند بسیار متفاوت باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت هتل اصفهان بهتر است، هتل های مورد نظر خود را در بازه زمانی سفر بررسی کنید؛ در این بررسی می‌توانید از فیلتر محدوده قیمت نیز کمک بگیرید.

کلام پایانی

در پایان باید بگوییم که اگر در سفر به اصفهان قصد دارید از مهم‌ترین جاهای دیدنی اصفهان دیدن کنید، رزرو هتل آپارتمان اصفهان خیابان چهارباغ گزینه‌ای ایده‌آل برای شما محسوب می‌شود. در این مطلب تعدادی از بهترین هتل آپارتمان های خیابان چهارباغ اصفهان را به شما معرفی کردیم که با رزرو آنلاین آن‌ها، می‌توانید پس از مراجعه حضوری و ارائه ووچر اتاق خود را تحویل بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه