English

ثبت نام اینترنتی وام ازدواج در بانک دلخواه

کافی نت آنلاین با فراهم سازی امکان ثبت نام وام ازدواج با ربات، به زوج‌ها این امکان را می‌دهد، تا به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری ، به ثبت نام اینترنتی وام ازدواج در بانک دلخواه بپردازند.

ثبت نام اینترنتی وام ازدواج در بانک دلخواه
به گزارش خبرگزاری موج

، ازدواج یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی است که با توجه به هزینه‌های بالای زندگی ، نیازمند برنامه‌ریزی مالی دقیق است. بانک مرکزی با هدف تسهیل در امر ازدواج و حمایت از زوج‌های جوان، سامانه جامع وام ازدواج 1403 را راه‌اندازی کرده است. کافی نت آنلاین با فراهم سازی امکان ثبت نام وام ازدواج با ربات، به زوج‌ها این امکان را می‌دهد، تا به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری ، به ثبت نام اینترنتی وام ازدواج در بانک دلخواه بپردازند.

برای ثبت نام اینترنتی وام ازدواج در بانک دلخواه در سایت ve.cbi.ir یک سری شرایط و الزاماتی وجود دارد که باید برای تکمیل ثبت نام خود داشته باشید. همچنین شما عزیزان می‌توانید برای ثبت نام خود با خیال راحت و در کمترین زمان به کافی‌نت آنلاین مراجعه کنید.

معرفی سامانه ثبت‌نام وام ازدواج ۱۴۰۳

وام ازدواج برای کمک به زوج‌های جوانی که قصد ازدواج دارند، در نظر گرفته شده است. مبلغ این وام در سال ۱۴۰۳ طبق مصوبه کمیسیون تلفیق افزایش یافته و به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است. در گذشته، ثبت‌نام وام ازدواج در بانک موردنظر و تمام مراحل آن به صورت حضوری انجام می‌شد. اما امروزه ثبت نام اینترنتی وام ازدواج در بانک دلخواه به ‌صورت غیر حضوری انجام می‌شود. متقاضیان برای دریافت وام ازدواج باید ابتدا وارد سایت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به نشانی ve.cbi.ir شوند.

این سایت که توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طراحی و راه‌اندازی شده است، یکی از معتبرترین سایت‌ها برای ارائه تسهیلات بانکی است. متقاضیان برای ثبت نام اینترنتی وام ازدواج در بانک دلخواه باید تمام اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند. توصیه می‌شود برای ورود به سایت، از آدرس اصلی ve.cbi.ir استفاده کنید.

برخی از بانک‌های جمهوری اسلامی برای خود نرم‌افزارهایی طراحی کرده‌اند که شاید از طریق آن‌ها هم بتوان برای دریافت وام‌های مختلفی مانند وام ازدواج اقدام کرد. اما بهترین و سریع‌ترین روش، مراجعه به سامانه وام ازدواج ve.cbi.ir است.

شرایط ثبت نام اینترنتی وام ازدواج

  1. سند ازدواج باید به صورت رسمی ثبت شده باشد و تاریخ عقد نکاح به وضوح در آن قید شده باشد.
  2. ثبت نام اینترنتی وام ازدواج در بانک دلخواه فقط برای افراد تابع ایران و دارای شناسنامه ایرانی و کارت ملی امکان پذیر است.البته توابع ایرانی که خارج از کشور باشند، اما گواهی ازدواجشان در ایران صادر شده باشد، نیز می‌توانند برایثبت نام وام ازدواج اقدام کنند.
  3. اگر قبلا برای ثبت نام وام ازدواج اقدام کرده اید، دیگر نمی توانید دوباره برای آن اقدام کنید. فقط کسانی تایید می شوند که برای اولین بار اقدام می‌کنند.
  4. هر یک از زوجین باید یک ضامن معتبر و مورد تایید بانک را برای انجام مراحل ثبت نام ارائه دهند.

نحوه ثبت نام وام ازدواج

برای ثبت نام اینترنتی وام ازدواج در بانک دلخواه ابتدا وارد وب سایت ve.cbi.ir شوید، سپس بر روی گزینه سامانه تسهیلات قرض الحسنه وام ازدواج کلیک کنید، در صفحه باز شده در سمت راست، گزینه ثبت نام جدید را انتخاب کنید..برای توضیح بیشتر در مورد نحوه ثبت نام وام ازدواج، اطلاعات کافی را نیز به صورت گام به گام و در پاراگراف های زیر برای شما تکمیل کرده ایم.

وام

  1. ورود به سامانه ثبت نام وام ازدواج: ابتدا لینک ve.cbi.ir در مرورگر خود جستجو کنید تا وارد سایت سامانه ثبت نام وام ازدواج شوید، و روی دکمه سامانه قرض الحسنه وام ازدواج کلیک کنید.
  2. روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کنید: در صفحه باز شده در گوشه سمت راست گزینه ثبت نام جدید را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
  3. اطلاعات هویتی را وارد کنید: اطلاعات هویتی در صفحه باز شده و فرم ثبت نام اینترنتی وام ازدواج در بانک دلخواه پیش روی شما شامل: کد ملی، تاریخ تولد، تاریخ ازدواج، شماره همراه (به نام متقاضی و برای افراد زیر 18 سال، شماره به همراه کد ملی مالک خط نیاز است) می باشد و در انتهای فرم از شما خواسته می شود که مشخص کنید کدام گزینه در مورد نحوه ازدواج شما صحیح است که شامل:
  • من ایرانی هستم و در داخل کشور ازدواج کردم و سند ازدواج دارم.
  • من یکی از اتباع خارجی هستم یا خارج از ایران ازدواج کردم.
  • من یکی از اقلیت های دینی هستم و به صورت اقرار نامه ای ازدواج کردم.
  1. برای ثبت نام اینترنتی وام ازدواج در بانک دلخواه ، سایر اطلاعات درخواستی را تکمیل کنید: در این مرحله شما وارد وضعیت خدمت سربازی برای آقایان می شوید، در صورت داشتن وضعیت سربازی بله و در صورت نداشتن، خیر را انتخاب کنید.
  2. سپس از لیست شهرها شهر محل سکونت را انتخاب کرده و در صورت وجود در لیست، شعبه بانک مد نظر خود برای دریافت وام ازدواج انتخاب کنید تا بتوانید در بانک دلخواه درخواست وام را ثبت کنید.
  3. کد ملی همسرتان، شماره تلفن ثابت، کد پستی و آدرس محل سکونت را به همراه کدی که به شماره تلفن همراهتان ارسال شده است در بخش کد تلفن همراه وارد کرده و گزینه ثبت نام را انتخاب تا وارد صفحه کد رهگیری بشوید.
  4. دریافت کدهای رهگیری: پس از دریافت کد رهگیری باید منتظر پیامک تایید شعبه بانک باشید.
  5. در مرحله بعدی، فرد باید، در انتظار پیامک تایید درخواست و اعلام شعبه بماند یا با مراجعه به سامانه، از شعبه عامل اعطای وام ازدواج، مطلع شود.
  6. در اخر، داوطلب باید، مدارک مورد نیاز و کد رهگیری را تا 12 روز کاری، به شعبه معرفی شده، ارائه دهد و مراحل دریافت وام را پیش ببرد، تا وام ازدواج از بانک دلخواه، به حساب شخص، واریز شود. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر تا 12 روز کاری به بانک موردنظر مراجعه نکنید درخواست شما لغو شده و باید مجددا، برای درخواست وام در سامانه ve.cbi.ir، ثبت نام کنید.

بانک

 

لیست بانک های ارائه دهنده وام ازدواج

همانطور که می‌دانید، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سامانه‌ای را برای ثبت نام اینترنتی وام ازدواج در بانک دلخواه ایجاد کرده است. اما ممکن است برخی متقاضیان بخواهند از طریق سایت‌های بانک‌های مختلف نیز برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند. در این بخش، به این سوال پاسخ خواهیم داد که سایت کدام بانک برای ثبت‌نام وام ازدواج باز است؟ لیست بانک‌هایی که در حال حاضر امکان ثبت‌نام آنلاین وام ازدواج را فراهم کرده‌اند، عبارتند از:

  • بانک ملت
  • پست بانک
  • بانک رسالت
  • بانک تجارت
  • بانک ملی ایران
  • بانک سپه
  • بانک مسکن
  • بانک رفاه کارگران
  • بانک پارسیان
  • بانک صادرات
  • بانک آینده
  • بانک گردشگری
  • بانک پاسارگاد
  • بانک اقتصاد نوین
  • بانک عسکریه
  • بانک شهر
  • بانک کوثر
  • بانک حکمت
  • بانک ایران زمین
  • بانک توسعه تعاون
  • بانک دی
  • بانک انصار
  • بانک مهر ایران
  • بانک سامان
  • بانک امید
  • بانک کشاورزی
  • بانک سینا

با توجه به محدودیت بودجه بانک‌ها و حجم بالای تقاضا برای وام ازدواج، ممکن است سایت برخی از بانک‌ها به صورت موقت برای ثبت‌نام این تسهیلات بسته شود. بنابراین، توصیه می‌شود قبل از مراجعه به سایت هر بانک، از طریق تماس با شعبه بانک یا مراجعه به سایت رسمی بانک، از باز بودن سامانه ثبت‌نام وام ازدواج اطمینان حاصل کنید.

ثبت نام وام ازدواج در سایر بانک ها

شما می‌توانید درخواست وام ازدواج خود را در بانک های ملی، ملت، سامان، سپه، کشاورزی، صادارت، پارسیان، پاسارگاد، گردشگری، قرض الحسنه مهر ایران، رسالت، خاورمیانه، دی، کارآفرین، توسعه تعاون و.... ثبت کنید.

پس از مراجعه به شعبه، برخی از بانک ها ممکن است شما را به سامانه های اینترنتی خود از قبیل فارابانک بانک ملت، سامانه تسهیلات بانکی سامان، اپلیکیشن تاپ پارسیان، توبانک گردشگری، پیشخوان شمس صادارت یا بلوبانک سامان هدایت کنند که هر متقاضی باید به صورت مستقل اطلاعات خود را جهت تکمیل ثبت نام در این سامانه هایی که ذکرشد ارسال کند تا مورد بررسی و اعتبارسنجی قرار بگیرد. بعد از تایید شرایط شخص وام ازدواج برای متقاضی واریز می شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام و دریافت وام ازدواج

برای تکمیل فرایند ثبت نام اینترنتی وام ازدواج در بانک دلخواه ، به مجموعه کاملی از مدارک نیاز خواهید داشت. این مدارک به بانک امکان می‌دهد تا صلاحیت شما برای دریافت وام را بررسی کند. مدارک مورد نیاز به شرح زیر است:

  • اصل و کپی سند عقدنامه یا سند ازدواج معتبر الزامی است. این سند به عنوان مدرک اثبات رابطه زوجیت شما محسوب می‌شود.
  • و کپی تمام صفحات شناسنامه هر یک از زوجین را آماده کنید.
  • مدارک هویتی مانند اصل و کپی کارت ملی هر یک از زوجین را ارائه دهید.
  • دو نفر ضامن معتبر معرفی کنید. اصل و کپی شناسنامه این دو نفر نیز باید ارائه شود. ضامنین باید دارای شرایط خاصی باشند که توسط بانک تعیین می‌شود.
  • کد پستی ده رقمی و آدرس دقیق محل سکونت خود را به صورت کامل در فرم ثبت‌نام درج کنید.
  • پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام آنلاین در سامانه وام ازدواج، یک کد رهگیری ده رقمی به شما اختصاص داده می‌شود. این کد را در مراحل بعدی و هنگام مراجعه به بانک همراه داشته باشید.

افزایش مبلغ وام ازدواج در سال 1403

یک خبر خوب در ثبت نام اینترنتی وام ازدواج در بانک دلخواه این است که مبلغ وام ازدواج در سال 1403 نسبت به سال‌های گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. این افزایش مبلغ، کمک شایانی به زوج‌های جوان برای آغاز زندگی مشترک خواهد کرد.

گروه زوجین

مبلغ وام ازدواج (میلیون تومان)

زوجینی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از 01/01/1401 باشد.

300 میلیون تومان

زوج‌هایی که سن داماد زیر 25 سال و سن عروس زیر 23 سال باشد.

350 میلیون تومان

ایثارگران و فرزندان آن‌ها

2 برابر مبلغ تعیین شده برای سایر زوجین

پیگیری وام ازدواج

به منظور پیگیری درخواست ثبت نام اینترنتی وام ازدواج در بانک دلخواه در وب سایت ve.cbi.ir باید از قسمت منو روی گزینه مشاهده وضعیت کلیک کنید. سپس کد رهگیری را که قبلا دریافت کرده اید با کد ملی خود وارد کنید،تا از اطلاعات کامل ثبت نام خود به طور کامل مطلع شوید. در صفحه استعلام، متوجه می‌شوید که چه زمانی باید شخصاً به بانک مراجعه کنید.

پیشنهاد می شود هر 3 روز یکبار پیگیری های لازم را انجام دهید تا مهلت 12 روزه ای که بانک برای شما پس از تعیین شعبه در نظر گرفته است تمام نشود، تا دوباره مجبور به ثبت نام مجدد نشوید.

سخن پایانی کافی نت آنلاین

کافی نت آنلاین دارای مجوز نماد اعتماد الکترونیک بوده و با چندین سال تجربه حرفه ای، خدمات متنوع و خلاقانه مراجعه کنندگان را به بهترین نحو در کوتاه ترین زمان انجام می‌هد. لازم به ذکر است که کافی نت انلاین بدون اتلاف وقت ثبت نام وام ازدواج شما را در بانک دلخواه با ربات انجام می‌دهد. ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا در کافی نت آنلاین خدمات شمارو به بهترین نحو ممکن با کمترین هزینه انجام داده و به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم.

سوالات متداول در زمینه نحوه ثبت ‌نام اینترنتی وام ازدواج

چگونه ثبت نام وام ازدواج انجام بدهم؟

ثبت نام وام ازدواج تنها با مراجعه به سامانه وام تسهیلات ازدواج به نشانی www.ve.cbi.ir امکان پذیر است.

آیا ثبت نام وام ازدواج هزینه ای دارد؟

خیر ثبت نام در سامانه www.ve.cbi.ir کاملا رایگان بوده و متقاضیان می توانند وارد سایت شده و ثبت نام کنند.

برای ثبت نام چه مدارکی لازم است؟

با توجه به اتصال سامانه ثبت نام وام ازدواج به ثبت احوال در زمان ثبت نام نیازی به بارگذاری مدارکی نیست و فقط باید اطلاعات شخص وارد سامانه شود.

آیا فرد متقاضی وام ازدواج می تواند بانک و شعبه مورد نظر خود را انتخاب کند؟

بله در زمان ثبت نام متقاضی می تواند نام بانک و شعبه پیشنهادی را وارد نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه