English

کفش ونس زنانه را با چه شلواری بپوشیم؟

احتمال دارد در زمان پوشیدن کفش ونس با این چالش روبرو شویم که کفش ونس زنانه را با چه شلواری بپوشیم؟ ما در این مقاله از - قصد داریم به این چالش پایان داده و اطلاعات مفیدی در این زمینه ارائه دهیم؛ پس لطفا تا ادامه ما را همراهی کنید.

کفش ونس زنانه را با چه شلواری بپوشیم؟
به گزارش خبرگزاری موج

،کفش ونس زنانه از جمله کفش‌های راحتی و مناسب برای استفاده روزمره و حتی ورزش‌های سبک مثل پیاده‌روی، دویدن و... است. با خرید ونس، می‌توانید انواع استایل کژوال و حتی نیمه‌رسمی داشته باشید. اما احتمال دارد در زمان پوشیدن کفش ونس با این چالش روبرو شویم که کفش ونس زنانه را با چه شلواری بپوشیم؟ ما در این مقاله از - قصد داریم به این چالش پایان داده و اطلاعات مفیدی در این زمینه ارائه دهیم؛ پس لطفا تا ادامه ما را همراهی کنید.

کفش زنانه

کتونی ونس با چه شلواری ست میشه؟

در جواب این سوال که کفش ونس زنانه را با چه شلواری بپوشیم باید بگوییم با توجه به نوع استایل خود و موقعیتی که قرار است به آنجا بروید، می‌توانید انواع شلوار را با کفش‌ ونس بپوشید.

از جمله شلوار‌هایی که قابل ست شدن با کفش ونس هستند:

  • کتونی ونس با شلوار بگ
  • کتونی ونس با شلوار مام‌‌استایل
  • کتونی ونس با شلوار اسلش
  • کتونی ونس با شلوار دمپا‌گشاد (بوت کات)
  • کتونی ونس با شلوار راسته
  • کتونی ونس با شلوار اسکینی
  • کتوتی ونس با شلوار کارگو

در ادامه هر کدام از این ست ها را توضیح خواهیم داد.

کتونی ونس با شلوار بگ

یکی از شلوار‌‌های بسیار مناسب برای پوشیدن با کفش ونس، شلوار‌های بگ هستند. اگر می‌خواهید یک استایل راحت و کژوال برای موقعیت‌های روزمره مثل رفتن به خرید، پیاده‌روی و دورهمی‌های دوستانه داشته باشید حتما ترکیب شلوار بگ و کفش ونس را امتحان کنید. ونس سفید در کنار شلوار بگ پارچه‌ای مشکی، یک ترکیب بسیار شیک بوده که استایل‌تان را به سبک مینیمال سوق خواهد داد.

شلوار مام‌‌استایل

کتونی ونس با شلوار مام‌‌استایل

شلوار مام استایل یک نوع شلوار دیگر بوده که قابل ست شدن با کفش ونس است. کتونی ونس با شلوار پارچه ای مام استایل، می‌تواند یک استایل راحت را برایتان به ارمغان آورد. می‌توانید انواع رنگ شلوار مام استایل را در کنار ونس بپوشید. اما شلوار‌های مام استایل رنگ روشن، بیشتر سبک خودمانی و کژوال به استایل‌تان می‌دهند که برای موقعیت‌های دوستانه مثل کافه‌گردی و خرید مناسب خواهند بود.

کتونی ونس با شلوار اسلش

شلوار‌های اسلش یکی از شلوار‌های غیر‌رسمی و راحتی است که برای ورزش کردن، پیاده‌روی و حتی خرید می‌توانند بهترین گزینه در کنار کفش‌های ونس باشند‌. انواع رنگ کفش ونس با انواع رنگ شلوار اسلش قابل پوشیدن است و در نهایت یک استایل اسپورت و شیک خواهید داشت.

کتونی ونس با شلوار دمپا‌گشاد (بوت کات)

شلوار‌‌ دمپا‌گشاد یا همان بوت کات با کفش ونس، یک ترکیب ایده‌آل خواهد بود که سبک استایل شما را به نیمه‌رسمی سوق می‌دهد. شلوار دمپا گشاد پارچه‌ای از جمله شلوار‌هایی است که می‌توانید با ونس‌ها پوشیده و برای رفتن به موقعیت‌های نیمه‌رسمی آماده شوید. اگر می‌خواهید استایل‌تان کمی حالت کژوال و راحتی به خود بگیرد، شلوار‌های جین دمپا در رنگ‌های روشن، در کنار انواع رنگ کفش ونس، بهترین انتخاب خواهند بود.

کتونی ونس با شلوار راسته

کفش ونس زنانه را با چه شلواری بپوشیم؟ شلوار راسته. بله درست است، کفش ونس با شلوار پارچه ای زنانه راسته، یک استایل ساده، شیک و به نسبت کلاسیک به شما می‌بخشد. شما می‌توانید کفش ونس با شلوار پارچه ای زنانه از نوع راسته خود را  به عنوان یک استایل نیمه‌رسمی بپوشید ولی بهتر است در خرید ونس، مدل‌های بندی را انتخاب کنید تا جلوه شیک، تمیز و در اصطلاح مینیمال‌تر به استایل‌تان بدهد. 

شلوار اسکینی

کتونی ونس با شلوار اسکینی

از جمله پر‌طرفدار‌ترین کفش های ونس، رنگ سفید آن است که  پوشیدن آن استایل شما را خاص و درعین‌حال شیک نشان می‌دهد. بدون اغراق، ساده‌ترین و نمادی‌ترین سبک استایل، ترکیب کردن شلوار‌های اسکینی یا همان جذب با ونس‌ سفید است. اگر می‌خواهید یک استایل ورزشی شیک و جذاب داشته باشید، ترکیب شلوار‌های جین در انواع رنگ تیره یا روشن را با ونس‌های سفید فراموش نکنید.

کتوتی ونس با شلوار کارگو

شلوار کارگو از جمله شلوار‌هایی با دوخت آزاد هستند که دارای تعداد بالایی جیب خواهند بود و در قدیم به آن‌ها شلوار شش جیب هم می‌گفتند. شلوار کارگو که همواره سبک راحتی و کژوال دارد معمولا از پارچه‌های مقاوم و ضخیم دوخته می‌شود. این مدل شلوار به همراه انواع مدل کفش ونس یک انتخاب ایده‌آل برای استایل کژوال و راحت و به نوعی خودمانی است. در نظر بگیرید، شلوار کارگو ماهیتاً سبک راحتی دارد و به هیچ وجه، نباید از آن به عنوان آیتم رسمی در استایل‌ها حتی با وجود انتخاب رنگ تیره از آن و رنگ تیره از کفش ونس استفاده کرد.

کفش ونس با شلوار پارچه‌ ای، کتان یا جین؟

جنس لباس از جمله نکاتی است که در استایل کردن باید به آن توجه ویژه‌ای بشود. در واقع، علاوه بر مدل لباس، جنس آن هم در سبک استایل تاثیر گذار است. شلوار از جمله آیتم‌های لباس بوده که باید به جنس آن در داشتن انواع استایل از رسمی گرفته تا غیر رسمی توجه شود. پس در ادامه به انواع جنس شلوار‌هایی که با کفش ونس قابل ست شدن، هستند پرداخته و به این سوال که با کفش ونس زنانه را با چه شلواری بپوشیم، جواب کامل‌تری می‌دهیم.

کفش ونس با شلوار پارچه ای

در روز‌های گرم تابستان، یک شلوار خنک پارچه‌ای از جنس نخی یا کرپ و... می‌تواند در کنار یک کفش راحت به نام ونس، استایل تابستانه شما را تکمیل کنند. کفش ونس با انواع مدل شلوار پارچه‌ای به‌خصوص در رنگ‌های تیره، یک ترکیب شیک و مناسب حتی برای موقعیت‌های نیمه‌رسمی در نظر گرفته می‌شود. همان طور که در بالا هم اشاره شد، انواع مدل شلوار پارچه‌‌ای از بگ گرفته تا راسته با ونس قابل ست شدن هستند. فراموش نکنید، شلوار پارچه ای با ونس سفید، شما را به موقعیت‌های رسمی‌تر خواهند برد و یک استایل تضادی جذاب سفید_مشکی ایجاد می‌کند.

شلوار جین

کفش ونس با شلوار جین

یکی از شلوار‌‌های پرطرفدار به خصوص در بین جوانان، بدون شک، شلوار‌های جین هستند که هماهنگی بسیار بالایی با کفش‌های ونس دارند. شلوار‌های جین در انواع رنگ با کفش‌های ونس هم در روز‌های گرم تابستان و هم روز‌های سرد پاییز و زمستان یک انتخاب ایده‌آل برای داشتن استایل کژوال و خودمانی خواهند بود. اگر طرفدار سبک‌های نیمه رسمی هستید، شلوار‌های جین رنگ تیره در مدل‌های راسته در کنار ونس‌های رنگ تیره با مدل‌های ساده، بهترین انتخاب برای شما خواهند بود‌

کفش ونس با شلوار کتان

شلوارهای کتان از جمله شلوارهای پراستفاده هستند که بیشتر در فصل پاییز به دلیل گرم و ضخامت به نسبت بالایشان کاربرد دارند. شلوار‌های کتان در کنار کفش‌های ونس آن‌ هم از نوع ساق‌دار هماهنگی بسیار خوبی دارند. اگر می‌خواهید، استایل نیمه‌رسمی داشته باشید، شلوار‌های کتان با رنگ تیره را در کنار ونس رنگ مشکی بپوشید. اما اگر می‌خواهید استایل‌تان به حالت خودمانی و راحتی سوق پیدا کنید‌، شلوار‌های کتان رنگ روشن با ونس‌ سفید ترکیب ایده‌آلی خواهد بود.

جمع‌بندی

کفش‌های ونس دارای تنوع بسیار بالایی از مدل و رنگ هستند که در این بین، ونس سفید از جمله محبوب‌ترین آنها است. کفش‌های ونس را می‌توانید با انواع جنس شلوار از شلوار جین گرفته تا شلوار‌های پارچه ‌ای در انواع اقسام مدل، مثل شلوار‌های راسته، بوت کات، بگ، اسکینی و ... ست کرده و یک استایل راحت، کژوال و حتی در برخی مواقع یک استایل نیمه‌رسمی داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه