English

معرفی محبوب ترین مقاصد سفر خارجی برای ایرانیان

اگر می خواهید به یک سفر هیجان انگیز و جذاب خارجی بروید و خاطرات ماندگار برای خود ثبت کنید، آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی انواع آفر ویژه تورهای خارجی به کشورهای محبوب و پرطرفدار مانند ترکیه را با خدمات استثنایی و قیمت ارزان به گردشگران ارائه می دهد.

معرفی محبوب ترین مقاصد سفر خارجی برای ایرانیان
به گزارش خبرگزاری موج

، سفر خارجی و گشت و گذار در کشورهای دیگر از دیرباز مورد علاقه ایرانیان بوده است و ایرانیان با اهداف گشت و گذار، تجارت و کسب علم و تجربه به کشورهای خارجی سفر می کردند. سعدی شیرین سخن نیز درباره اهمیت سفر و گردشگری اینچنین گفته است: بسیار سفر باید تا پخته شود خامی! هم اکنون نیز بسیاری از ایرانیان از هر فرصتی استفاده می کنند تا تعطیلات خود را در کشورهای خارجی گذرانده و از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری آن کشور لذت برده و به تجربه ها و اندوخته های خود اضافه کنند.

از جمله سفرهای خارجی محبوب برای گردشگران ایرانی، سفر به کشورهایی است که مشکلات اخذ ویزا را ندارند و تنها با گواهینامه معتبر با 6 ماه اعتبار می توان به آن ها سفر کرد و تا 3 ماه در این کشورها اقامت کرد. همچنین نزدیک بودن نرخ ارز و مدیریت هزینه های سفر نیز می تواند عامل دیگری برای انتخاب سفر گردشگران ایرانی به شمار رود. از جمله کشورهایی که سفر به آن ها در نزد ایرانیان محبوبیت دارد، کشورهایی است که با ایران مرز مشترک خاکی یا دریایی دارند و می توان به روش زمینی نیز به آن ها سفر کرد.

اگر می خواهید به یک سفر هیجان انگیز و جذاب خارجی بروید و خاطرات ماندگار برای خود ثبت کنید، آژانس هواپیمایی و مسافرتی رویای زندگی انواع آفر ویژه تورهای خارجی به کشورهای محبوب و پرطرفدار مانند ترکیه را با خدمات استثنایی و قیمت ارزان به گردشگران ارائه می دهد. قیمت تور استانبول از تهران در این آژانس بسیار رقابتی است و می توان بهترین و رویایی ترین تور استانبول خود را در رویای زندگی تجربه کنید. برای رزرو تور مورد نظر خود می توانید با کارشناسان زبده آژانس تماس بگیرید.

ترکیه

ترکیه؛ یکی از محبوب ترین مقاصد سفر ایرانیان

کشور ترکیه همسایه شمال غربی ایران است و با کشورمان مرز زمینی مشترک دارد. برای سفر زمینی به ترکیه می توان از سه مرز بازرگان در شهرستان ماکو ، مرز رازی در خوی در نزدیکی ارومیه و مرز سرو در استان آذربایجان غربی به سمت ترکیه حرکت کرد و زیبایی ها و مناظر طبیعی سفر زمینی به ترکیه را کشف کرد. از جمله شهرهای محبوب ترکیه برای گردشگری استانبول است که دو قاره اروپا و آسیا را به هم پیوند زده و تنها شهر اوراسیایی جهان است و با آب و هوای مدیترانه ای و طبیعتی بکر و تماشایی که دارد، سالانه میزبان میلیون ها گردشگر خارجی به ویژه گردشگران ایرانی است.

استانبول قلب توریستی و تجاری ترکیه به شمار می رود و دارای جاذبهه ای تاریخی و طبیعی بی شماری است. شما در یک تور 7 روزه استانبول می توانید از جاذبه های مشهور استانبول بازدید کرده و از تفریحات جذاب آن لذت ببرید. شب های رویایی در کنار سواحل آرامش بخش استانبول در کنار روزهای پر ماجرا و تفریحات گسترده و مدرن، از این شهر یک مقصد گردشگری ایده آل به وجود آورده که هر سلیقه ای را پوشش می دهد.

کافه گردی و کشف طعم غذاهای محلی ترکی و پرسه زدن در کوچه ها و بازارهای سنتی در کنار خرید در مراکز خرید مدرن و حضور در حراجی های شگفت انگیز، از استانبول کلکسیونی از جذابیت و زیبایی پدید آورده که گردشگران پس از اولین سفر به استانبول، برای سفرهای بعدی به این شهر جادویی برنامه ریزی می کنند. در تور استانبول زمینی نیز می توان به استانبول سفر کرد و از جاذبه های این شهر دیدن کرد. از جاذبه های استانبول می توان به میدان تکسیم و خیابان استقلال، برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه و سلطان احمد، کاخ توپکاپی و دلما باغچه، بازار بزرگ استانبول، حمام خرم سلطان و موزه های جذاب استانبول نام برد.

ارمنستان، یک مقصد گردشگری ارزان برای ایرانیان

پس از ترکیه، سفر به ارمنستان نیز برای گردشگران ایرانی جذابیت زیادی دارد. این سفر یک سفر خارجی ارزان برای گردشگران ایرانی به شمار می رود که می تواند به صورت زمینی و هوایی انجام شود. کشور ارمنستان در شمال ایران قرار گرفته است و با جاذبه های دیدنی متنوع و اشتراکات فرهنگی که با همسایه جنوبی خود دارد، می تواند به یک سفر ایده آل و جذاب برای شما تبدیل شود. سفر به ارمنستان نیز نیاز به ویزا ندارد و تنها با استفاده از پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار و یک برگه خالی برای مهرهای ورود و خروج، می توان برای مدت 90 روز به این کشور زیبا سفر نمود.

ارمنستان

در سفر به ارمنستان می توان از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری شهرهای ارمنستان خصوصا ایروان بازدید کرد. ارمنستان آب و هوایی خنک دارد و در فهرست ارزان ترین سفرهای خارجی ایرانیان قرار می گیرد. خصوصا اگر به صورت زمینی به این کشور سفر کنید، یک سفر خارجی ارزان را تجربه خواهید کرد. جاذبه های دیدنی ارمنستان مانند دریاچه سوان، کلیساها و صومعه سراهای دوران قرون وسطی، موزه های تاریخی و جذاب در کنار قیمت های مقرون به صرفه این مقصد را به یک انتخاب عالی برای ایرانیان مبدل کرده است.

از جمله جاذبه های تاریخی و گردشگری ارمنستان می توان به صومعه گغارد و صومعه خور ویراپ در استان آرارات، قلعه امبرد و کوه آرگاتس در استان آرگاتستون، کلیسای جامع اچمیادزین، کلیسای جامع سنت گریگور روشنگر، تله کابین بال‌های تاتو و پل شیطان در استان سیونیک، دریاچه سوان و صومعه سواناوانک در استان گغارکونیک، میدان جمهوری، کلیسای سنت هریپسیمه و یادبود سرداراپات در استان آرماویر، کلیسای جامع زوارتنوتس، پارک ملی دیلیجان، صومعه تاتو، صومعه هاغارتسین و صومعه گوشاوانک در استان تاووش، خانه موزه مارتیروس، معبد گارنی و صومعه کچاریس در استان کوتایک، مجسمه مادر، صومعه هاقپات، کاسکاد ایروان، صومعه ساناهین و کلیسای اودزون در استان لوری، صومعه نوری در استان وایوتس جور، موزه تاریخ و موزه یرواند کوچار در ناحیه ایروان اشاره نمود.

گرجستان؛ یک مقصد خارجی ارزان برای سفر ایرانیان

کشور گرجستان سومین مقصد محبوب و پر طرفدار برای گردشگری ایرانیان است که به ویزا نیاز ندارد و تنها گواهینامه معتبر با 6 ماه اعتبار برای سفر به این کشور کفایت می کند. این سفر خارجی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که دارد به یکی از سفرهای خارجی پر طرفدار برای گردشگران ایرانی مبدل شده است. تور تفلیس گرجستان از جمله تورهای پرطرفدار و محبوب برشمرده می شود که با جذابیت های زیادی همراه است. گرجستان آب و هوایی خنک دارد و طبیعت بکر و سرسبز آن بر جذابیت این کشور افزوده است.

گرجستان

از جمله جاذبه های گردشگری و محبوب گرجستان می توان به میدان آزادی، قلعه آنانوری، پل صلح، قلعه ناریکالا و قلعه خرتویسی اشاره کرد که در کنار کلیساهای دیدنی، کوهستان های تماشایی، مردم مهربان و خونگرم و غذاهای لذیذ می تواند لحظاتی به یادماندنی برای شما بر جای بگذارد. هتل ها و اقامتگاه های متعددی در گرجستان ساخته شده اند و شهرهای این کشور به سرعت در حال پیشرفت و مدرن شدن هستند و بر روی صنعت توریست حساب ویژه ای باز کرده اند. شما می توانید در یک پرواز چارتری ارزان به گرجستان خاطراتی ماندگار برای خود ثبت کنید.

حرف آخر

سفر به کشورهای خارجی به ویژه کشورهای همسایه و کشورهایی که نیاز به ویزا ندارند، همواره برای گردشگران ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. در صدر این کشورها، ترکیه و شهر استانبول این کشور است که به یک مقصد محبوب و پر طرفدار گردشگری تبدیل شده است. اگر می خواهید به یک سفر جذاب و به یاد ماندنی بروید می توانید با کارشناسان مجرب رویای زندگی تماس گرفته یا به شعب تهران و کرج این آژانس مراجعه کنید.

اگر به اقامت در هتل خاصی در استانبول علاقه دارید، کارشناسان زبده آژانس با ارتباطات وسیعی که دارند آن را برای شما رزرو می کنند. فقط کافی است نام هتل را به ما اعلام کنید. با رویای زندگی به سرزمین رویاهای خود سفر کنید.

سوالات متداول

برای سفر خارجی به ترکیه چه ارزی با خود ببریم؟

سعی کنید بیشتر پول خود را دلار و مقداری لیر به همراه ببرید.

برای تور ارزان به استانبول چکار کنیم؟

با کارشناسان آژانس تماس بگیرید تا تور ارزان به استانبول را برای شما رزرو کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه