English

بهترین هتل های نزدیک باغ دولت آباد یزد

یکی از معروف ترین آثار تاریخی این شهر باغ دولت آباد است که در موقعیت مکانی مرکز شهر، خیابان شهید رجایی، محله چهار منار داخل کوچه فردوسی واقع شده است. حال اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با رزرو بهترین هتل های نزدیک باغ دولت آباد یزد می توانید دسترسی بسیار راحت و سریعی به مکان های گردشگری یزد داشته باشید.

بهترین هتل های نزدیک باغ دولت آباد یزد
به گزارش خبرگزاری موج

، یزد، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ایران محسوب می گردد که به واسطه آثار تاریخی و جاهای دیدنی که دارد سالانه میزبان مسافران بسیاری نیز است. یکی از معروف ترین آثار تاریخی این شهر باغ دولت آباد است که در موقعیت مکانی مرکز شهر، خیابان شهید رجایی، محله چهار منار داخل کوچه فردوسی واقع شده است. حال اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با رزرو بهترین هتل های نزدیک باغ دولت آباد یزد می توانید دسترسی بسیار راحت و سریعی به مکان های گردشگری یزد داشته باشید. این هتل ها امکانات و خدمات متعدد و با کیفیتی نظیر رستوران، کافی شاپ، روم سرویس، یخچال، پارکینگ، حمام، لابی، چایخانه سنتی، نمازخانه و… را نیز ارائه می دهند.

 

هتل سنتی گیتی یزد

اقامتگاه سنتی گیتی، یکی از بهترین هتل های نزدیک باغ دولت آباد یزد است که در فاصله 3.6 کیلومتری (11 دقیقه با خودرو) از این باغ قرار گرفته است. همچنین شایان ذکر است که از طریق مسیر سید گلسرخ می توانید خود را به این باغ برسانید. هتل گیتی 5 ستاره یزد در موقعیت مکانی بافت تاریخی نیز واقع شده که علاوه بر دسترسی به باغ دولت آباد به برخی جاهای دیدنی یزد نظیر زندان اسکندر، موزه خانه لاری ها، مسجد جامع یزد، آسیاب آبی و غیره نیز دسترسی راحت و سریعی دارد. لازم است بدانید که هتل سنتی گیتی یزد، امکانات و خدمات منحصر به فردی نظیر صبحانه، پارکینگ، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، رستوران، لابی، چایخانه سنتی، فتوکپی، فکس، پرینتر و غیره را به مهمانان خود ارائه می کند.

  • آدرس هتل گیتی یزد: خیابان امام، کوچه چهلم، بافت تاریخی، جنب موزه سکه حیدر زاده

هتل سنتی داد یزد

هتل سنتی داد یزد

هتل داد یزد از بهترین هتل های 4 ستاره نزدیک باغ دولت آباد یزد به شما می رود که حدود 2.4 کیلومتر(6 دقیقه رانندگی) از مسیر شهید رجائی با این عمارت فاصله دارد. این هتل سنتی یزد، دسترسی بسیار راحت و سریعی به برخی جاهای دیدنی یزد نظیر میدان امیر چخماق، بازار خان، آب انبار رستم گیو، میدان مارکار، موزه زرتشتیان نیز دارد. هتل سنتی داد یزد در راستای رفاه حال مهمانان خود نیز خدمات و امکانات ویژه ای چون کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، مینی بار با هزینه، خدمات تور، روم سرویس، صبحانه رایگان و غیره را در اختیار مهمانان خود نیز قرار می دهد.

  • آدرس هتل داد یزد: خیابان فروردین، پلاک 214

هتل باغ مشیرالممالک یزد

هتل باغ مشیرالممالک اولین هتل باغ ایرانی است که در سال 1382 بازسازی و افتتاح شد. این هتل، از بهترین هتل های نزدیک باغ دولت آباد یزد در مرکز شهر و خیابان انقلاب است که تقریبا 3.6 کیلومتر(9 دقیقه رانندگی) با این عمارت نیز فاصله دارد. جهت دسترسی به باغ دولت آباد از این هتل باغ یزد، می توانید از طریق خیابان مطهری اقدام کنید. شایان ذکر است هتل باغ 4 ستاره مشیرالممالک یزد امکانات و خدماتی چون پارکینگ، مینی بار با هزینه، لوازم بهداشتی، آژانس مسافرتی، رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته و غیره را به مهمانان خود ارائه کرده است.

  • آدرس هتل باغ مشیر الممالک یزد: خیابان انقلاب، بلوار مشیر

 

هتل سنتی ملک التجار یزد

هتل سنتی ملک التجار یزد، از بهترین هتل های 4 ستاره نزدیک باغ دولت آباد یزد که تقریبا 2.4 کیلومتر (7 دقیقه با خودرو) از بلوار شهید رجائی و بلوار امامزاده جعفر تا این باغ تاریخی فاصله دارد. این هتل سنتی در موقعیت مکانی خیابان قیام نیز بنا شده که دسترسی بسیار آسانی تا برخی جاهای گردشگری یزد نظیر دروازه مهریز، بازار خان یزد، موزه آب، میدان امیر چخماق، مسجد جامع یزد و غیره دارد. همچنین امکانات و خدمات متعددی شامل صندوق امانات، رستوران، صبحانه، کافی شاپ، مینی بار با هزینه، اینترنت، لوازم بهداشتی، لابی و غیره را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

  • آدرس هتل ملک التجار یزد: خیابان قیام، بازار پنجه علی

هتل الزهرا یزد

هتل الزهرا یزد

یکی از نزدیکترین هتل های یزد به باغ دولت آباد، هتل الزهرا است که تقریبا از مسیر شهید رجائی، 1.4 کیلومتر(4 دقیقه رانندگی) تا این باغ فاصله دارد. این هتل در سال 1396 در موقعیت مکانی چهارراه فرهنگیان نیز بنا شده است که به سبب قرار گیری در مرکز شهر، علاوه بر دسترسی به باغ دولت آباد به سایر اماکن تاریخی یزد چون آتشکده زرتشتیان، بافت تاریخی، مسجد جامع، خانه لاری ها و غیره دسترسی راحت و آسانی نیز دارد. هتل الزهرا یزد در راستای رفاه بیشتر مهمانان خود امکانات و خدمات ضروری و با کیفیتی همچون صندوق امانات، تاکسی سرویس، صبحانه رایگان، مینی بار با هزینه، اینترنت، رستوران را فراهم کرده است.

  • آدرس هتل الزهرا یزد: چهارراه فرهنگیان، جنب بانک توسعه تعاون

 

هتل لاله یزد

هتل سه ستاره لاله، یکی از بهترین هتل های نزدیک باغ دولت آباد یزد با فاصله 3.1 کیلومتری(8 دقیقه رانندگی) نیز است، که در موقعیت مکانی بلوار بسیج نیز واقع شده است. هتل لاله به عنوان یکی از هتل های ارزان یزد، خدمات و امکانات با کیفیتی نظیر صبحانه، روم سرویس، اینترنت در اتاق، نمازخانه، پارکینگ، کافی شاپ، رستوران، خدمات پزشکی و غیره را نسبت به قیمت رزرو مناسبی که دارد ارائه می کند. همچنین هتل سنتی لاله یزد علاوه بر باغ دولت آباد، دسترسی راحتی به آب انبار رستم، میدان مارکار، موزه زرتشتیان، آتشکده زرتشتیان، پارک ملی، باغ یاس، آب انبار تاریخی گلشن دارد.

  • آدرس هتل لاله یزد: بلوار بسیج، جنب آب انبار تاریخی گلشن

هتل کاروانسرای مشیر یزد

هتل کاروانسرای مشیر یزد

هتل دو ستاره کاروانسرای مشیر، به عنوان یکی از بهترین هتل های یزد نزدیک باغ دولت آباد با فاصله 1.7 کیلومتری (5 دقیقه رانندگی) است که در موقعیت مکانی خیابان مصلی یزد قابل دسترس است. این هتل سنتی دارای خدمات و امکانات مناسبی نظیر روم سرویس، صبحانه، کافی شاپ، خدمات خانه داری، پارکینگ، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته و رستوران است، که با توجه به همین خدمات و امکانات قیمت رزرو پایین تری را دریافت می کند. همچنین شایان ذکر است که به برخی جاهای دیدنی یزد نظیر میدان امیر چخماق، بازار خان، موزه آب، حمام و مدرسه خان، بازار مسگری، موزه سکه، خانه لاری ها دسترسی راحت تری نیز دارد.

  • آدرس هتل کاروانسرای مشیر یزد: بلوار امامزاده جعفر، خیابان مصلی، بازارچه مشیرالممالک
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه