English

معرفی هتل آپارتمان های مشهد

اگر قصد سفر به مشهد را دارید، راه‌های مختلفی برای کاهش هزینه‌های سفرتان وجود دارد. برای مثال انتخاب هتل آپارتمان‌های مشهد به عنوان محل اقامتتان در سفر می‌تواند به میزان چشمگیری هزینه‌های سفرتان را کاهش دهد. در ادامه این مقاله به معرفی نمونه‌هایی از هتل آپارتمان‌های مشهد می‌پردازیم.

معرفی هتل آپارتمان های مشهد
به گزارش خبرگزاری موج

، شهر مشهد، یکی از شهرهای توریستی و زیارتی ایران است. هر سال در بازه‌های زمانی مختلف تعداد زیادی از توریست‌ها و گردشگران از نقاط مختلف کشور به این شهر می‌روند. به همین دلیل است که علاوه بر هتل های مشهد هتل آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌های متعددی در این شهر وجود دارد.

اگر قصد سفر به مشهد را دارید، راه‌های مختلفی برای کاهش هزینه‌های سفرتان وجود دارد. برای مثال انتخاب هتل آپارتمان‌های مشهد به عنوان محل اقامتتان در سفر می‌تواند به میزان چشمگیری هزینه‌های سفرتان را کاهش دهد. در ادامه این مقاله به معرفی نمونه‌هایی از هتل آپارتمان‌های مشهد می‌پردازیم.

هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان‌ها فضای لوکس و مجللی مثل هتل های مشهد ندارند. فضای آن‌ها بیشتر شبیه به یک آپارتمان نقلی یا سوئیت است که اتاق‌خواب، آشپزخانه و سایز بخش‌های یک آپارتمان واقعی را دارد. اگر تعداد هم‌سفرهای شما زیاد است، انتخاب یکی از هتل آپارتمان‌های مشهد می‌تواند انتخاب خوبی برای اقامتتان باشد. زیرا علاوه بر قیمت مناسبی که دارند، مهم‌ترین و ضروری‌ترین امکانات موردنیاز را نیز در اختیارتان قرار می‌دهند.

 

هتل آپارتمان نیکا

یکی از هتل آپارتمان‌های مشهد که در فاصله کمی از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد، هتل نیکا است. این اقامتگاه دقیقا کنار حرم است. طوری که می‌توانید پیاده و در زمانی کوتاه به حرم بروید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل آپارتمان نیکا این است که در کنار قیمت مناسبی که دارد، امکانات و خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین امکان استفاده از رستوران 24 ساعته این هتل را دارید.

هتل آپارتمان ملل

یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های مشهد، هتل آپارتمان ملل است. این اقامتگاه سوئیت‌های دونفره، سه‌نفره و آپارتمان‌های یک‌خوابه، دوخوابه و سه‌خوابه دارد. بنابراین انتخاب مناسبی برای سفرهای دست جمعی خواهد بود. هر کدام از این سوئیت‌ها و اقامتگاه‌ها نیز از امکاناتی مثل آشپزخانه مجهز، تلویزیون، مبلمان، سرویس خواب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه و تلفن برخوردار است. همچنین از دیگر امکانات عمومی این هتل آپارتمان می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، خدمات تهیه بلیط و... اشاره کرد.

هتل آپارتمان ملل در کنار هتل های مشهد، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از دیگر ویژگی‌های خوب این اقامتگاه می‌توان به دسترسی خوب آن اشاره کرد. طوری که با 9 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به حرم رضوی برسانید. همچنین با اماکن تجاری مثل بازار رضا و مجتمع زیست خاور نیز چیزی حدود 10 دقیقه فاصله خواهید داشت.

هتل آپارتمان اسپینو

یکی از جدیدترین و نوسازترین هتل آپارتمان‌های مشهد، هتل اسپینو است. این اقامتگاه هشت طبقه و 37 واحد اقامتی دارد. هتل آپارتمان اسپینو از نظر امکانات و خدمات در سطح هتل های مشهد قرار دارد. کافی‌شاپ مجلل آن در طبقه ششم واقع شده است و علاوه بر نوشیدنی‌های متنوع و قهوه‌های خوش‌طعم، انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را نیز سرو می‌کند. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های مهم هتل آپارتمان اسپینو، نظافت و تمیزی قابل‌توجه اتاق‌های آن است.

هتل آپارتمان بشری

هتل آپارتمان بشری جزو یکی از اقامتگاه‌های بزرگ، لوکس و تمیز مشهد است. این هتل از سال 1388 تأسیس شده است و 9 طبقه دارد. دسترسی خیلی خوب هتل آپارتمان بشری جزو یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. طوری که درست مقابل درب ورودی باب‌الجواد حرم امام رضا (ع) قرار دارد. همچنین به اماکن مهمی مثل بازار رضا، بیمارستان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بانک و... نزدیک است. علاوه بر این از دیگر امکانات این اقامتگاه می‌توان به اینترنت پرسرعت، رستوران شیشه‌ای مجلل و تلویزیون در لابی آن اشاره کرد.

آپارتمان آرمان

هتل آپارتمان آرمان

هتل آپارتمان آرمان یک اقامتگاه بسیار لوکس است که اکثر مهمانانش آن را به یک هتل چند ستاره مجهز تشبیه کرده‌اند. این اقامتگاه کاملا نوساز است و 9 طبقه دارد. هتل آپارتمان آرمان ورودی شیک، اتاق‌های مجهز و طراحی مدرنی دارد. از جمله امکانات مهم این مجموعه می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت و... اشاره کرد. همچنین دسترسی فوق‌العاده آن را نباید فراموش کرد. مهمانان این هتل می‌توانند با حدود شش دقیقه پیاده‌روی خود را به حرم امام رضا (ع) برسانند.

هتل آپارتمان نخل فردوس

یکی از هتل آپارتمان‌های نوساز مشهد، نخل فردوس است که در فاصله نزدیکی از حرم مطهر واقع شده است. طوری که با حدود 16 دقیقه پیاده‌روی به حرم امام رضا (ع) می‌رسید. علاوه بر این دسترسی این اقامتگاه به اماکن دیگری مثل بازار رضا، ایستگاه مترو، بیمارستان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بانک نیز بسیار خوب است. هتل آپارتمان نخل فردوس به انواع واحدهای اقامتی دوتخته، سه تخته و چهار تخته مجهز است. از جمله اصلی‌ترین امکانات آن نیز می‌توان به رستوران بزرگ، آسانسور، پارکینگ و اینترنت پرسرعت و رایگان در لابی اشاره کرد.

هتل آپارتمان بامداد

اگر خانواده پرجمعیتی هستید و قصد سفر به مشهد را دارید، هتل آپارتمان بامداد می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. آپارتمان‌های موجود در این هتل معمولا خدماتی اقامتی از دو تخت تا شش تخت را ارائه می‌دهد. به همین دلیل است که برای سفرهای دسته‌جمعی انتخاب خوبی است. ساختمان این هتل آپارتمان پنج‌طبقه است. از مهم‌ترین امکانات آن نیز می‌توان به دسترسی خوب، نزدیکی به حرم مطهر، خدمات رفاهی، نظافت و... اشاره کرد.

اقامت در هتل آپارتمان‌های شهر مشهد

وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد باعث شده تا این شهر به یکی از مقاصد پرطرف‌دار در ایران تبدیل شود. به همین دلیل است که سالانه، مسافران زیادی از سراسر دنیا وارد مشهد می‌شوند. پس کاملا طبیعی است که هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌های متنوع زیادی در سطح شهر مشهد ساخته شود. در این مقاله چند مورد از هتل آپارتمان‌های مشهد را معرفی کردیم. برای رزرو در این اقامتگاه‌ها و خرید بلیط می‌توانید از سایت علی بابا استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه