English

جاروبرقی صنعتی و بررسی قیمت آن در سال ۱۴۰۳ و معیارهای تاثیرگذار

اگر قصد استفاده در محیط صنعتی را دارید قدرت یا اگر برای هتل یا بیمارستان جاروبرقی می خواهید، کم‌صدا بودن را مدنظر داشته باشید.

جاروبرقی صنعتی و بررسی قیمت آن در سال 1403 و معیارهای تاثیرگذار
به گزارش خبرگزاری موج

، چه عواملی در قیمت جاروبرقی صنعتی در سال 1403 دخیل است؟ اگر قصد خرید جاروبرقی صنعتی دارید پیش از خرید نیازهای خود را تعیین کرده و دستگاه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. اگر قصد استفاده در محیط صنعتی را دارید قدرت یا اگر برای هتل یا بیمارستان جاروبرقی می خواهید، کم‌صدا بودن را مدنظر داشته باشید. البته در کنار تمامی این فاکتورها، قیمت نیز از مولفه های مهم در یک خرید است که می تواند به تنهایی محدودیت هایی را ایجاد کند، در ادامه به عوامل تاثیر گذار بر آن خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

جاروبرقی صنعتی و قیمت آن

عوامل مختلفی بر قیمت جاروبرقی صنعتی موثر است، از مشخصات فنی تاثیرگذار می توان به:

  • داشتن موتورهای قدرتمندتر
  • نوع و ظرفیت مخزن : مخزن‌های مناسب و باکیفیت معمولا از جنس استیل ضدزنگ هستند و بالاترین ظرفیت جاروبرقی‌های تجاری معمولا 80 لیتر است
  • نوع فیلتراسیون : سیستم‌های فیلتراسیون پیشرفته‌تر که می‌توانند ذرات ریزتر را جذب کنند
  • آپشن‌ها : مثل دارا بودن دو مخزن، یکی برای جامدات و دیگری ویژه مایعات با فیلتری که مانع از خروج مایعات به موتور دستگاه شوند.
  • برند تولید کننده : دستگاه‌های تولید شده از برندهای معتبر جهانی عمدتا قیمت نهایی بالاتری دارند.
  • نوع موتور : حتی دستگاه‌هایی که داخل کشور تولید می‌شوند اگر از موتورهای برند معتبر اروپایی و آمریکایی استفاده کنند قیمت بالاتری نسبت به دیگر تولیدات داخلی دارند.
  • نوع برد دستگاه : برخی دستگاه‌ها برد اتوماتیک دارند که مجهز به برد استراحت‌ دهی بوده و همین امر بر قیمت تمام ‌شده تاثیر می‌گذارد
  • دارا بودن کالسکه : قسمتی است که مخزن و در مورد جاروبرقی سطلی، سطل جاروبرقی برروی آن قرار می‌گیرد. شاسی این دستگاه معمولا از جنس فلز یا پلاستیک فشرده است. قیمت کالسکه فلزی نسبت به دیگر انواع آن گران‌تر است.
  • قابلیت جمع اوری مواد سمی : دستگاه‌هایی که قابلیت جمع‌آوری مواد سمی و خطرناک را دارند، گران‌تر هستند.
  • تی لاستیکی : دستگاه هایی که امکان نصب تی لاستیکی دارند که در عقب دستگاه حرکت کرده و زباله‌ها و مایعات را جمع‌آوری می‌کند. این قابلیت برای باشگاه‌ها، مراکز خرید و پارکینگ‌ها مناسب است
  • همچنین نوع آب و خاک که قابلیت مکش جامدات و مایعات را داشته و دو مخزن مجزا برای مایعات و جامدات دارند، هزینه بالاتری دارند.

یکی دیگر از نکات مهمی که باید مد نظر داشت این است که جاروبرقی صنعتی مورد نظر گارانتی و خدمات پس از فروش دارد؟ زیرا همین موضوع حاکی از آن است که محصول فوق پشتیبانی داشته و شما بعد از خرید با مشکلات احتمالی رها نمی شوید! گروهی هستند که شما را در این مواقع همراهی و پشتیبانی کرده و در مواقعی که نیاز به خرید قطعه ای داشته باشید بتوانید روی آنها حساب باز کنید.

جاروبرقی

موارد مهم دیگر تاثیر گذار بر قیمت

از دیگر موارد می توان به نوع جاروبرقی صنعتی نیز اشاره نمود، آیا مدل آب و خاک است یا سطلی؟ شاید شما هم به دنبال یک جاروبرقی سطلی ارزان قیمت باشید که یقینا عوامل ذکر شده می تواند بر قیمت نهایی آن تاثیر داشته باشد، جاروبرقی سطلی هم کاربرد تجاری، هم صنعتی داشته و در انواع تجاری، جاروبرقی هتلی و جاروبرقی مسجدی موجود است.

جاروبرقی سطلی

یا جاروبرقی که قصد خرید آن را دارید، تک موتوره ، دوموتوره یا سه موتوره باشد؟ یا مدل آب و خاک آن مد نظر شماست؟ همانطور که از اسمش پیداست قابلیت مکش مایعات و خاک را داشته و همین امر باعث شده طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده باشد، از این رو قیمت جاروبرقی آب و خاک به نسبت جاروبرقی خاک بالاتر است.

تاثیر عوامل اقتصادی

به جز موارد گفته شده، عوامل دیگری همچون نوسانات نرخ ارز نیز در قیمت کالا موثر است. تحریم‌های جهانی و تورم اقتصادی از دیگر مواردی است که موجب شده فروشندگان نتوانند برای تمامی محصولات قیمت قطعی در سایت‌ها و فروشگاه ‌های اینترنتی خود ثبت کنند. نرخ ارز بر قیمت کالاهای تولید داخل نیز موثر است چراکه قطعات اولیه آن از کشورهای دیگر وارد می‌شود و همین امر موجب شده قیمت کالا روزانه تغییر کند.

خرید از فروشگاه های معتبر ( توصیه آخر )

برای خرید جاروبرقی صنعتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب باید به فروشگاه‌های معتبر کشور مراجعه کنید. آوین شاپ به آدرس اینترنتی https://avinshop.net/  یکی از فروشگاه‌های تخصصی در این حوزه به شمار می‌رود که هم امکان خرید آنلاین از وبسایت ، هم تلفنی از طریق تماس با کارشناسان فروش را فراهم ساخته است.  از دیگر مزایای این فروشگاه این است که می‌توانید به نمایشگاه دائمی در دفتر مرکزی مراجعه کرده و کارکرد و عملکرد دستگاه‌ها را از نزدیک مشاهده کنید. 12 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش از دیگر مزایای آن است. انواع دستگاه‌های معتبر از برندهای جهانی و تولیدات باکیفیت ایرانی  با قیمتی مناسب در این فروشگاه به مشتریان عرضه می‌شود.

به طور کلی قیمت جاروبرقی صنعتی هم به ساختار، ویژگی‌ها، جنس بدنه و برند آن بستگی دارد و هم نوع کاربری. شرایط اقتصادی و نوسانات ارزی نیز برقیمت بسیار تاثیرگذار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه