English

لوله بازکنی در شیراز

انواع روش‌های لوله‌ بازکنی؛ چگونه از شر گرفتگی لوله‌ها راحت‌ شویم؟

ما به شما روش‌هایی را آموزش خواهیم داد که خودتان بتوانید مشکل گرفتگی لوله را حل کنید.

انواع روش‌های لوله‌ بازکنی؛ چگونه از شر گرفتگی لوله‌ها راحت‌ شویم؟
به گزارش خبرگزاری موج

، این صحنه برای بسیاری از ما آشناست که در حال شستن ظرف باشیم و متوجه شویم که سینک به خوبی تخلیه نمی‌شود و همچنین بوی بدی از آن به مشام می‌رسد. این صحنه می‌تواند خبر از گرفتن لوله‌ها دهد. گرفتگی لوله اتفاقی رایج است که اکثر افراد آن را تجربه‌ می‌کنند. هنگامی که متوجه آن می‌شویم ممکن است بخواهیم با اولین لوله‌ بازکنی شیراز یا هر شهر دیگری که محل زندگی‌مان است تماس بگیریم اما قبل از آن ما به شما روش‌هایی را آموزش خواهیم داد که خودتان بتوانید مشکل گرفتگی لوله را حل کنید.

البته این روش‌‌ها فقط در زمانی که گرفتگی خفیف باشد، پاسخگو هستند. در بیشتر مواقع گرفتگی در حدی است که نیاز است از یک متخصص لوله‌ بازکنی کمک بگیرید. 

انواع روش خانگی لوله‌ بازکنی؛ با کمترین هزینه لوله‌ها را باز کنید!

گرفتگی لوله یکی از رایج‌ترین اتفاقاتی است که برای ساختمان‌ها رخ می‌دهد. خیلی اوقات مو یا پرز در لوله‌ها گیر می‌کند و مسیر آن را می‌بندد. اگر این نشانه‌ها را مشاهده کردید یعنی لوله‌های فاضلاب گرفته‌اند:

  • به مشام رسیدن بوی فاضلاب
  • کند بودن جریان آب 
  • بالا آمدن آب در سینک ظرفشویی، توالت و حمام

هنگامی که متوجه گرفتگی لوله‌ها شده‌اید، با انجام راهکارهایی که در ادامه توضیح‌ می‌دهیم می‌توانید این مشکل را حل کنید:

  • استفاده از ترکیب سرکه و جوش شیرین

گاهی گرفتگی لوله‌ها ناشی از تجمع چربی و روغن است. ۱.۳ فنجان جوش شیرین را به همراه همین مقدار سرکه ترکیب کنید و داخل لوله‌ها بریزید. ۳۰ دقیقه زمان دهید و منتظر بمانید. این مخلوط باعث حل شدن چربی‌ها و روغن جمع شده می‌شود. بعد از ۳۰ دقیقه محل مورد نظر را بشویید و ببینید که آیا مشکل حل شده است یا نه.

  • استفاده از تلمبه دستی

تلمبه‌های دستی یکی از ابزارهایی هستند که در اکثر خانه‌ها وجود دارند. در صورت مشاهده گرفتگی از یک تلمبه استفاده کنید و چندین بار آن را به سمت پایین فشار دهید. اگر گرفتگی شدید نباشد، با وارد شدن جریان هوا به داخل لوله‌ها، برطرف می‌شود.

  • استفاده از محلول اسید لوله‌ بازکن

اسیدهای لوله‌ بازکن محلول‌های رقیقی هستند که شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را از هر سوپرمارکتی تهیه کنید. طبق دستورالعمل نوشته شده روی بدنه این محصول، از آن استفاده کنید تا گرفتگی لوله‌ها باز شود.

  • استفاده از نوشابه

هرچقدر نوشابه برای سلامتی مضر است، برای باز کردن لوله‌ها کاربردی است! این نوشیدنی گازدار به‌خاطر گاز موجود در خود، می‌تواند گرفتگی‌هیا خفیف را باز کند. اگر مشاهده کردید که لوله‌ها گرفته‌اند، آن بطری نوشابه موجود در یخچال را به جای خوردن، در لوله‌ها خالی کنید. با یک تیر ۲ نشان می‌زنید. هم به سلامتی‌تان کمک کرده‌اید، هم از شر گرفتگی لوله‌ها خلاص شده‌اید.

  • تمیز کردن سیفون 

اگر گرفتگی در قسمت سینک آشپزخانه است، می‌توانید لوله‌ای که در زیر ظرفشویی قرار دارد را باز کنید. داخل آن را تمیز کنید و دوباره ببندید. در بسیاری مواقع با انجام همین کار، گرفتگی رفع می‌شود.

  • استفاده از قلاب فلزی

یکی ار راه‌های باز کردن لوله‌ها ماهی‌گیری‌ است! برای این کار شما به یک گیره‌ آویز لباس فلزی نیاز دارید. آن را به کمک یک انبردست صاف کنید و سپس مانند یک قلاب ماهی‌گیری داخل لوله ببرید و جرم موجود در آن را بیرون بکشید. این کار به اندکی صبر و حوصله نیاز دارد. در انتها پس از آنکه دیگر هیچ جرمی خارج نشد، آب گرم را باز کنید تا لوله‌ها تمیز شوند. 

ممکن است شما تمام راهکارهایی که معرفی شدند را انجام دهید و باز هم لوله‌ها باز نشوند. در این صورت باید از یک لوله‌ بازکن متخصص کمک بگیرید. چگونه می توانید یک سرویس لوله بازکنی حرفه‌ای را پیدا کنید؟ قسمت بعد را بخوانید!

پیدا کردن لوله بازکن حرفه‌ای در شیراز و شهرهای دیگر ایران

در برخی شرایط راهکارهای خانگی نمی‌توانند تاثیری داشته باشند و شما نیاز به یک تکنسین لوله بازکن دارید. پیدا کردن این خدمات می‌تواند برای خیلی از ما چالش برانگیز باشد. با چه کسی تماس بگیرم؟ از کجا مطمئن باشم که حرفه‌‌ای است؟ اگر وقت نداشت چه؟ 

همه‌ی این‌ها سوالاتی هستند که ممکن است پیش بیایند. سرویس آنلاین لوله بازکنی که امروزه توسط گروه‌های خدماتی ارایه می‌شود راه‌حل رفع تمام این چالش‌هاست. این سرویس در شهرهای بزرگی همچون شیراز فعال است. شما برای درخواست متخصص لوله باز کن کافی است درخواست خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید. تکنسین به همراه تجهیزات لوله بازکنی در تاریخ مقرر به محل مورد نظر شما اعزام می‌شود. این گروه‌ها با استخدام افراد آموزش‌دیده و استفاده از تجهیزات مدرن تجربه‌ای خوشایند برای شما رقم می‌زنند. 

 

در آخر؛ از حرفه‌ای‌ها کمک بگیرید!

گرفتگی لوله یکی از مشکلات رایج و پیش پا افتاده‌ای است که گریبان همه‌ی ما را حداقل یکبار در زندگی می‌گیرد. گاهی این مشکل با راه‌حل‌های خانگی که در این مطلب گفته شد، برطرف می‌شود اما در برخی موارد نیز به کمک تکنسین‌های حرفه‌ای لوله بازکنی نیاز است.

برای پیدا کردن آن‌ها به شرکت‌های خدماتی آنلاین اعتماد کنید. این گروه‌ها تکنسین‌های متخصص را استخدام می‌کنند و با برگزاری دوره‌های آموزشی آن‌ها را به روز نگه می‌دارند. در صورتی که نسبت به کیفیت سرویس لوله بازکنی این شرکت‌‌ها تردید داشتید، تجربه دیگر کاربران را بخوانید تا با خیال راحت‌تری آن‌ها را انتخاب کنید.

https://achareh.co/city/shiraz/drain

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه