English

معرفی نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی کاریا حساب

نرم افزار سامانه مودیان ، پلتفرمی است که کار مودیان را در این زمینه تسهیل بخشیده.به این ترتیب که مودی با تهیه اشتراک از شرکت های استارت آپ می تواند نرم افزار واسط را به سامانه مودیان متصل کند .پس در نرم افزاری که از الگوهای صورتحسابی پشتیبانی میکند میتواند صورتحساب خود را ثبت و به راحتی به سامانه مودیان ارسال کند.

معرفی نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی کاریا حساب
به گزارش خبرگزاری موج

، بعد از جمع شدن بساط فاکتورهای کاغذی  و روی آوردن مودیان به سمت صورتحساب های الکترونیکی ، چالش های کاربران برای ارشال فاکتور به سامانه مودیان شروع شد.تقریبا از ابتدای سال ۱۴۰۲ بود که این اخبار منتشر شد و به مودیان مهلت معینی داده شد تا بتوانند از راه های مجاز اقدام به ارسال صورت حساب الکترونیکی نمایند. مودیان مشمول قانون پایانه های فروشگاهی دو راه برای ارسال فاکتور به سامانه مودیان دارند.فاکتورهای فروش حتما باید در کارپوشه ی سامانه مودیان ثبت شود.توجه کنید که این امر مستلزم این می باشد که اشخاص در سامانه مودیان ثبت نام خود را انجام داده باشند و اقدام به ایجاد کارپوشه کرده باشند. تمامی این کارها رو میتوان به طور رایگان در سامانه مالیاتی مودیان انجام داد اما ثبت صورتحساب ها در سامانه مودیان را نمی توان در این پلتفرم انجام داد. صورتحساب های الکترونیکی دارای یک الگو می باشند که فعلا این سامانه از این الگوها پشتیبانی نمی کند .برای اینکه بتوان فاکتورها را به سامانه مودیان ارسال کرد باید از یک پلتفرم واسط استفاده کرد.نرم افزار سامانه مودیان ، پلتفرمی است که کار مودیان را در این زمینه تسهیل بخشیده.به این ترتیب که مودی با تهیه اشتراک از شرکت های استارت آپ می تواند نرم افزار واسط را به سامانه مودیان متصل کند .پس در نرم افزاری که از الگوهای صورتحسابی پشتیبانی میکند میتواند صورتحساب خود را ثبت و به راحتی به سامانه مودیان ارسال کند.

صورتحساب الکترونیکی

از زمان اجباری شدن ارسال الکترونیکی صورتحساب ها به سامانه مودیان تا کنون شرکت های متعددی اقدام به طراحی و پیاده سازی نرم افزار واسط نموده اند که در طی این مدت برخی در اجرای این امر موفق بوده اند.از جمله ، حسابدار اپ ، کاریا حساب ، هوفر ، مالیتور ، سپیدار سیستم و....

ارسال فاکتور به سامانه مودیان مالیاتی از طریق نرم‌افزارهای واسط، یکی از ساده‌ترین و کارآمدترین روش‌های ارسال الکترونیکی صورتحساب‌هاست. این نرم‌افزارها بدون اینه نیاز باشد در نرم افزار حسابداری تغییری ایجاد شود، امکان ارسال فاکتورها به سامانه مالیاتی را فراهم می‌کنند. پس از ارسال، به راحتی می‌توانید وضعیت فاکتورهای ثبت‌شده را بررسی کرده و در صورت نیاز، آن‌ها را اصلاح، برگشت یا باطل کنید.

نرم افزار فاکتور

تمامی آموزش‌ها و پشتیبانی‌های لازم برای استفاده از نرم‌افزار واسط، به صورت رایگان توسط تیم کاریا حساب ارائه می‌شود. با توجه به افزایش استفاده از نرم‌افزارهای فاکتور الکترونیکی، بسیاری از مودیان این روش را بهترین گزینه برای ارسال فاکتورها به سامانه مودیان می‌دانند. هدف ما در کاریا حساب، تسهیل و تسریع این روند برای شماست. این روش، به‌عنوان یکی از دقیق‌ترین و آسان‌ترین روش‌های ارسال صورتحساب شناخته می‌شود که بدون هیچ خطایی انجام می‌گیرد و در مقایسه با استفاده از خدمات شرکت های معتمد مالیاتی علاوه بر اینکه مقرون به صرفه می باشند از ایمنی بیشتری نیز برخوردارند چرا که از افشای اطلاعات جلوگیری می شود

نرم افزار فاکتور الکترونیکی کاریا حساب

تا به این جای مقاله از اهمیت و نقش نرم افزارهای واسط آگاه شده اید ، اما اینکه بین تعداد زیادی نرم افزار واسط کدامیک بهتر است و یا کدامیک مناسب صنف شما می باشد اول به شناخت شما نسبت به نرم افزارها واسط و دوم به تجربه ی کاربرانی برمی گردد که از نرم افزار مربوطه استفاده کرده اند. البته راه سومی نیز برای شما وجود دارد . شما میتوانید با مقایسه ی ویژگی ها و قابلیت های نرم افزارها و همچنین قیمت نرم افزار واسط انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

یکی از نرم افزارهای واسط که مورد استقبال مودیان قرار گرفته ، نرم افزار واسط سامانه مودیان کاریا حساب می باشد.نرم افزار واسط کاریا حساب چند ویژگی مهم دارد.یکی از مهم ترین ویژگی های کاریا حساب طراحی ساده و قابل فهم داشبورد آن میباشد به طوریکه هر کاربری با هر سطحی از دانش مالی می تواند به راحتی بعد از دریافت آموزش اقدام به ارسال صورتحساب نماید.مورد مهم بعدی قیمت نرم افزار کاریا حساب می باشد.

فاکتورهای کاغذی

قیمت این افزونه واسط با توجه به قابلیت هایی که ارائه می دهد در مقایسه با سایر رقبا بسیار مقرون به صرفه می باشد.مدیریت جامع کالاها، خدمات و مشتریان ، امکان ساده‌سازی فرایند صدور و مدیریت فاکتورها،پیگیری فاکتورهای برگشت‌ از فروش مشتریان،طراحی فاکتورهای چاپی سفارشی و حرفه‌ای،قابلیت Import و Export پیشرفته از فایل‌های اکسل،عدم محدودیت در تعداد صدور و ارسال صورت‌حساب،امکان استعلام وضعیت فاکتورها در سامانه مودیان،دسترسی به گزارش‌های تحلیلی قدرتمند از فروش و درآمد،پشتیبانی از الگو‌های استاندارد صورت‌حساب سامانه مودیان،رسی تمام خطاها در داشبورد و ارائه ی راه حل برای تک تک خطاها،امکان استفاده از نرم افزار در تمامی پلتفرم ها( موبایل - تبلت-دکستاپ)،آمورش رایگان، پشتیبانی 24 ساعته و بروزرسانی نرم افزار مطابق با تغییرات سامانه مودیان سایر ویزگی هایی است که نرم افزار صورتحساب الکترونیکی کاریا حساب دارد.میتوان گفت تمام نیازهایی که یک مودی برای ارسال فاکتورفروش به سامانه مودیان در این افزونه ی واسط فراهم شده است .

برای خرید نرم افزار واسط کاریا حساب می توانید به آدرس https://kariyahesab.com/modian-system-interface-software/ مراجعه کنید و یا در صورت هر گونه سوال ، ابهام و یا مشاوره با کارشناسان فروش شرکت از طریق شماره ی 45 43 00 91 -021 در ارتباط باشید

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه