English

سه نمونه پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه

گر می خواهید در جلسه ی دفاع پایان نامه بهترین نتیجه را کسب کنید، قالب پاورپوینت حرفه ای برای پایان نامه از سایت پارد وب دانلود کنید که سه نمونه ی برتر تم پاورپوینت جلسه ی دفاع را در این مقاله معرفی نموده ایم.

سه نمونه پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه
به گزارش خبرگزاری موج

، انتخاب قالب پاورپوینت پایان نامه در جلسه ی دفاع به قدری مهم است که استادان داور و مشاور در همان اسلایدهای آغازین پایان نامه تصمیم خود را برای نمره ی جلسه دفاع را می گیرند، یعنی دانشجو اگر از پاورپوینت حرفه ای (مورف و اسلاید زوم) استفاده کند می تواند مخاطبان و نظر اساتید را به پایان نامه خود جلب کند.

پایان نامه

در این مقاله ضمن توضیح مختصر از جلسه ی دفاع پایان نامه به سه نمونه قالب پاورپوینت آماده از سایت پارد وب می پردازیم ،که می توانند گزینه ای عالی برای دفاع دانشجویی باشند.

سایت پارد وب (PardWeb.ir) با پشتیانی 24 ساعته، این امکان را به کاربران می دهد تا قالب پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه رایگان یا پولی از بین 2600 تم تخصصی با توجه به رشته تحصیلی انتخاب و آن را دانلود کنید.

قالب پاورپوینت پایان نامه حرفه ای طرح پروفشنال

انتخاب قالب پاورپوینت پایان نامه حرفه ای  برای دفاع پاورپوینت رساله دکتری و ارشد می تواند به دانشجویان این اعتمادبه نفس را بدهد که از جدیدترین ابزار گرافیکی در ارائه پاورپوینت سخنرانی خود در دوره های آکادمیک استفاده کنند.

یکی از بهترین نمونه قالب پاورپوینت پایان نامه حرفه ای طرح پروفشنال پارد وب می باشد که در طراحی این تمپلیت پاورپوینت پایان نامه از جدیدترین متدهای حرفه ای پاورپوینت مانند مورف ، اسلاید زوم ، منودار و... به کار رفته است.

در اسلاید فصل ها با یک دایره و افکت متحرک و سه بعدی می باشد، خلاقیت کار خودتان را به رخ حضار و داوران بکشید.

ویژگی های قالب پاورپوینت پایان نامه با موضوع طرح پروفشنال :

  • ادغام زوم اسلاید و مورف به سبک پرزی در اسلایدهای معرفی فهرست مطالب

  • پاورپوینت منودار با لوگوی دانشگاه در سمت راست اسلایدها

  • شماره گذاری اتوماتیک و متن عنوان پایان نامه و نام پژوهشگر در پاورقی اسلایدهای ارائه

  • رنگ المان ها و اشکال گرافیکی پاورپوینتو اینفوگرافیک ها از طیف سبز تیره و سبز آبی می باشد.

  • استفاده از ترنزیشن Morph در اسلایدها که جلوه های انیمیشنی در تصاویر ، اشکال ،متن ها و ... ایجاد می کند.

برای مشاهده این ویژگی ها از ویدئوهای تهیه شده در صفحه ی محصول پاورپوینت سایت pardweb تماشا کنید.

قالب پاورپوینت پایان نامه طرح داشبورد (دو منودار)

آمارها و تجربیات نشان داده است برای اینکه تمرکز بیشتر بر روی مطالب ارائه پاورپوینت جلسه دفاع داشته باشید استفاده از منوی مشخص کنند اسلایدها لازم و ضروری است، در قالب پاورپوینت حرفه ای پایان نامه طرح داشبورد دو منوی قابل کلیک به کار رفته است ، در طرح داشبورد طبق استانداردهای یک ارائه مناسب متن ها با قابلیت جابه جا کردن ، تغییر سایز، فونت و رنگ را دارند، استفاده از انیمیشن‌های متحرک و متنوع، اینفوگرافیک‌ها با قابلیت ویرایش طرح جذابی را برای این قالب داده است.

پاورپوینت پایان نامه

منوی سمت راست مشخص کننده ی عنوان فصل و منوی پایین اسلایدها مشخص کننده ی زیر فصل ها یا بخش های اسلاید پاورپوینت پایان نامه می باشد.

ویژگی های قالب پاورپوینت پایان نامه با موضوع طرح داشبورد :

  • طراحی حرفه ای در 6 فصل برای جلسه ی دفاع پایان نامه (فصل پیوست ها و منابع اضافه شده است)

  • پاورپوینت منودار با دو منوی قابل کلیک (منوی اصلی : "فصل های پایان نامه" – منوی فرعی:" بخش های پایان نامه")

  • شماره گذاری اتوماتیک و فارسی ، متن عنوان پایان نامه ، پروپوزال و سمینار - نام پژوهشگر در سربرگ اسلایدهای ارائه و کاملا قابل ویرایش

  • رنگ المان ها و اشکال گرافیکی پاورپوینت از طیف سرمه ای ، زرد و نارنجی استفاده شده است.

  • اینفوگرافیک های SWOT برای روش شناسی پایان نامه

با دانلود این قالب پاورپوینت پایان نامه طرح داشبورد داشتن تمرکز و آرامش کافی برای یک ارائه خوب را تجربه کنید.

1.قالب پاورپوینت پایان نامه طرح سربرگ

اگر موضوع پایان نامه شما مرتبط با دانشکده ، سازمان و شرکت می باشد استفاده از لوگوی آن در کنار لوگوی دانشگاه می تواند پاورپوینت سخنرانی پایان نامه شما را حرفه ای جلوه دهد که در قالب پاورپوینت پایان نامه طرح سربرگ این امکان را به دانشجو می دهد که لوگوی شرکت ، سازمان ، دانشکده یا شعار سال را در سربرگ پاورپوینت قرار دهد.

قالب پاورپوینت

رنگ آبی آرامش بخش و مخاطب پسند است ، طرح سربرگ به آسانی قابلیت ویرایش را دارد.

ویژگی های قالب پاورپوینت پایان نامه با موضوع طرح سربرگ:

  • طراحی تخصصی و حرفه ای برای جلسه ی دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری

  • منوی کلیک خور در سربرگ با آیکون های مرتبط هر فصل + آیکون مشاهده پیوست ها و منابع پایان نامه

  • شماره گذاری اتوماتیک و دکمه های اسلاید قبل و بعد در سربرگ

  • رنگ المان ها و اشکال گرافیکی پاورپوینت از طیف آبی و سرمه ای استفاده شده است.

  • اینفوگرافیک خطی برای پیشینه پایان نامه

طرح سربرگ بسیار دلنشین و زیبا است و به دل می‌نشیند و موجب خستگی مخاطب نمی‌شود.با این پاورپونت مناسب پایان نامه طرح سربرگ که در آن از طراحی خوب و ساختارمند استفاده شده است حضار را به وجد بیاورید.

جمع بندی و انتخاب قالب پاورپوینت حرفه ای:

به کار بردن فونت استاندارد و خوانا: در این قالب های پاورپوینت معرفی شده از فونت های رسمی و شیک بی تیتر و شبنم استفاده شده است و می‌توانید فونت ها را با توجه به بسته ی فونت فارسی رایگان پیوست این تمپلیت ها هر متن را به سلیقه خود تغییر دهید همچنین این فونت ها در قالب Embed شده است، یعنی در هر سیستمی فونت به درستی نشان داده می‌شود حتی اگر فونت در سیستم نصب نشده باشد.

رنگبندی دلنشین و جذاب اسلایدها: رنگبندی اسلایدها دلنشین است و موجب خستگی چشم نمی‌شود و می توانید از پالت رنگ نرم افزار پاورپوینت شخصی سازی رنگ ها را به آسانی انجام دهید.

ویرایش آسان تمپلیت:  ویرایش اسلایدها با اسلاید مادر (Slide Master) و انتخاب طرح ها(Layout ) مناسب هر فصل ، دارای چکیده ، عنوان پایان نامه ،مشخصات دانشگاه و دانشجو، معرفی اساتید همراه پژوهش و تقدیر و تشکر پایان نامه

استفاده از پاورپوینت سبک‌های پرزی: در پاورپوینت های پایان نامه حرفه ای از Morph و Zoom برای متحرک سازی اسلاید ها و لینکدهی استفاده می شود که به ارائه پاورپوینت از حالت خطی را به سبک پرزی تغییر می دهد این ویژگی در پاورپوینت 2019 و 2021 و 2024 فعال است.

منوی قابل کلیک هایپرلینک: از دیگر ویژگی های این پاورپوینت های منودار بودن آنها است ، یعنی منوی فهرست مطالب اصلی پایان نامه یا پروپوزال از لینکدهی ساده (Hyperlink) یا اسلاید زوم (Link Zoom) برای ارجاع به اسلایدها است. در هر اسلاید زیر بخش ها است که معمولا از آیکون یا باکس های که رنگ زمینه ی آنها در هنگام جابه جای اسلایدها و فصل های اصلی تغییر می کند که به نوعی مشخص کننده فصل مربوطه است.

در این مقاله به معرفی سه نمونه از برترین قالب های پاورپوینت حرفه ای پایان نامه از سایت پارد وب پرداختیم که می توانند ارائه سخنرانی جلسه ی دفاع را متحول کند ، انتخاب هر کدام از این تمپلیت های پاورپوینت پایان نامه به نظر شما بستگی دارد و هر کدام می توانند شگفت انگیز باشند ،پس منتظر نظرات شما عزیزان هستیم که کدام تم پاورپوینت پایان نامه را انتخاب می کنید؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه