English

معرفی بهترین و بزرگترین تولید کننده های مواد شیمیایی و صنعتی

شرکت ماوی گستران ایران زمین تولید کننده محصولات شیمیایی و صنعتی است و تولیدی مارکو کمیکالز که زیرمجموعه این شرکت محسوب می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سود پرک در ایران به‌شمار می‌رود. مواد شیمیایی این شرکت کیفیت بسیار خوبی دارند و از درصد خلوص بالایی برخوردار هستند.

معرفی بهترین و بزرگترین تولید کننده های مواد شیمیایی و صنعتی
به گزارش خبرگزاری موج

، تولید مواد شیمیایی یکی از بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین صنایع در جهان است که متریال اولیه بسیاری از کالاها و لوازم را فراهم می‌کند. این صنعت در کشور ما نیز بسیار حائز اهمیت است و به همین خاطر، شرکت‌های بسیار متنوعی در این زمینه مشغول فعالیت هستند و مسئولیت تامین مواد اولیه موردنیاز کل کشور را برعهده دارند. در مبحث امروز، برخی از بهترین شرکت‌های تولیدی محصولات شیمیایی و صنعتی را به شما معرفی خواهیم کرد، پس تا انتها با ما باشید.

مواد شیمیایی

 

  1. شرکت ماوی گستران زمین

شرکت ماوی گستران ایران زمین تولید کننده محصولات شیمیایی و صنعتی است و تولیدی مارکو کمیکالز که زیرمجموعه این شرکت محسوب می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سود پرک در ایران به‌شمار می‌رود. مواد شیمیایی این شرکت کیفیت بسیار خوبی دارند و از درصد خلوص بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل، توانایی رقابت با محصولات خارجی را داشته و می‌توانند در کشورهای همسایه نیز فروش بسیار بالایی را تجربه کنند.

از دیگر فعالیت‌های مارکو کمیکالز می‌توان به تولید سدیم متوکسید اشاره کرد. این شرکت برای رفاه حال مشتریان خود، امکان ارسال محصول به سراسر ایران را فراهم کرده‌است. متقاضیان می‌توانند ضمن مراجعه به سایت این شرکت، از محصولات مختلف تولیدشده دیدن کنند و آن‌ها را در حجم دلخواه خود سفارش دهند.

  1. صنایع شیمیایی کلر پارس

محصولات تولیدشده شرکت کلر پارس در حوزه‌های بسیار گوناگونی همچون نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌های نفت و گاز، کاغذسازی شوینده‌های بهداشتی، نساجی، دارویی و رنگ‌سازی به مصرف می‌رسد. این شرکت برای تولید مواد شیمیایی، سود سوزآور، کلر و سدیم متوکسید از تکنولوژی‌های دوستدار محیط‌زیست استفاده می‌کند. تولیدات شرکت کلر پارس ناخالصی‌هایی مانند جیوه ندارد و محیط‌زیست را از آسیب‌ها در امان نگه می‌دارد. کلر پارس علاوه‌بر تامین نیازهای داخلی، صادرات سود پرک را به کشورهای مختلف جهان نیز انجام می‌دهد.

  1. شرکت تولیدی شیمیایی کلران

تولیدی شیمیایی کلران یکی از برترین شرکت‌های ایرانی درزمینه تولید کلر و محصولات شیمیایی است. این مجموعه پا را از استانداردها فراتر گذاشته و محصولات باکیفیت خود را در بازارهای بین‌المللی نیز به فروش می‌رساند. در سال‌های اخیر، تولیدی کلران به یکی از صادرکنندگان بزرگ سدیم هیدروکسید در کشور تبدیل شده‌است. رویکرد این شرکت درزمینه تولید مواد شیمیایی دانش‌محور و براساس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیاست.

محصولات شیمیایی

 

  1. صنایع شیمیایی توسعه آلکامید

این شرکت در سال 1394 با هدف عرضه و صادرات محصولات شیمیایی مختلف ازجمله صادرات سود پرک و تامین نیازهای کشور تاسیس شد. صنایع شیمیایی آلکامید ارتباط گسترده و عمیقی با تولیدکنندگان معتبر دارد و قادر به تولید انواع مختلف استرهای پرمصرف است. ازآنجایی‌که این کمپانی در کشورهایی مانند چین، امارات و انگلیس نیز شریک تجاری دارد، تجهیزات شیمیایی، حلال‌ها و... را براساس استانداردهای بین‌المللی تولید می‌کند. محصولات این شرکت علاوه‌بر کیفیت بسیار بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. توسعه آلکامید علاوه‌بر تولید، صادرات مواد اولیه شیمیایی را در بازارهای بین‌المللی انجام می‌دهد.

  1. صنایع شیمیایی معدنی املاح ایران

این شرکت پیشینه‌ای بسیار قدیمی دارد و در سال 1363 با هدف تولید مواد شیمیایی و فرآوری نمک‌های صنعتی مانند سدیم متوکساید و سولفات سدیم تاسیس شد. صنایع شیمیایی معدنی املاح ایران به‌عنوان یکی از اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان نمک در ایران شناخته می‌شود. این شرکت در سال‌های 1385، 1386 و 1388 از سوی وزارت صنعت و معدن به‌ترتیب، به‌عنوان واحد نمونه صنعتی و همچنین واحد نمونه کیفی در سطح ملی مورد تجلیل قرار گرفت. درحال‌حاضر، صنایع شیمیایی معدنی ایران گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه را درزمینه آزمایش‌های گوناگون روی نمک و سولفات سدیم، متوکسید سدیم از سازمان استاندارد و تحقیقات ایران دریافت کرده‌است.

  1. صنایع شیمیایی آپادانا تجارت آرشام

شرکت آپادانا تجارت بیش از یک دهه است که در حوزه تولید مواد شیمیایی و تامین نیازهای کشور فعالیت دارد. محصولات این شرکت در صنایع مختلف دارویی، کشاورزی، غذایی و... به کار می‌روند. تولیدکنندگان و فعالین مشاغل مختلف می‌توانند ضمن مشورت با افراد باتجربه و متخصص این تیم، با کمترین هزینه‌ها، نیاز خود را به مواد اولیه برطرف کنند. محصولات این مجموعه ازجمله سود پرک، علاوه‌بر کیفیت بالایی که دارند، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

 

  1. صنایع شیمیایی خوش گروپ

یکی دیگر از کارخانه‌های تولید کننده محصولات شیمیایی، صنایع خوش گروپ است. این شرکت سه زیرمجموعه بسیار بزرگ شامل، خوش شیمی فارمد، خوش شیمی تجارت و هرمس شیمی فارمد دارد. خوش گروپ با برندهای مطرح جهانی درزمینه تولید مواد شیمیایی اولیه برای صنایع شیمیایی، دارویی و بهداشتی و آرایشی با برندهای مطرح جهانی همکاری دارد. ورود به عرصه فروش خارجی، ازجمله صادرات سدیم متوکسید در دستور کار این شرکت قرار دارد.

  1. شرکت ماهان شیمی آیریک

ماهان شیمی آیریک نیز سابقه بسیار درخشانی درزمینه تولید محصولات شیمیایی مختلف و عرضه به بازارهای داخلی و خارجی دارد. این شرکت مواد اولیه شرکت‌های تولیدی که در حوزه کشاورزی، نفت و گاز، نیروگاهی و... فعالیت دارند را تامین می‌کند؛ بنابراین، نقش بسزایی در خدمات‌رسانی به مردم دارد. ماهان شیمی محصولاتی همچون سدیم هیدروکسید را به‌صورت جامد و مایع تولید می‌کند و فرایند تولید سود پرک با تکنولوژی‌های کاملا به‌روز و استانداردهای جهانی انجام می‌گیرد.

  1. شرکت پیشگامان شیمی

این شرکت مواد شیمیایی را در اختیار تولیدکنندگان عرصه‌های مختلف دارویی، کشاورزی، صنعتی و شیمیایی قرار می‌دهد. پیشگامان شیمی با حذف واسطه‌ها و ایجاد ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان، مواد موردنیاز آن‌ها را با پایین‌ترین قیمت عرضه می‌کند. از محصولات ارائه‌شده توسط این شرکت می‌توان به سدیم متوکساید، کلسیم هیدروکساید، سدیم پرسولفات و... اشاره کرد.

  1. شرکت صبا مهر کیان شیمی

این شرکت اهمیت بسیار زیادی برای کیفیت محصولات شیمیایی ارائه‌شده و همچنین، رضایت خریداران قائل است. از دیگر مزایای خرید از این شرکت، تحویل به‌موقع اجناس است. مواد مختلفی که در صنایع آرایشی و بهداشتی و شیمیایی به‌کار می‌رود، با مناسب‌ترین کیفیت توسط این شرکت تامین می‌شود. ازجمله محصولات این شرکت می‌توان به متوکسید سدیم، کربنات کلسیم، کلرید سدیم و... اشاره کرد.

پیشگامان شیمی

 

نتیجه‌گیری

مواد شیمیایی اولیه نقش بسیار پررنگی در کیفیت محصولات تولیدشده دارند؛ بنابراین در خرید و استفاده از آن‌ها باید دقت بالایی داشته باشید. اگر قصد خرید محصولات شیمیایی را دارید، حتما آن‌ها را از شرکت‌های معتبر خریداری کنید. خرید مواد بی‌کیفیت می‌تواند عواقب و خطرات جبران‌ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد. مارکو کمیکالز ضمن سال‌ها فعالیت در عرصه تولید و تامین محصولات شیمیایی، مانند تولید سود پرک، مواد اولیه مختلف را با بالاترین کیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه