English

پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت

دکتر بهمن اسکندری مدیرعامل بانک آینده در پیامی فرارسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت را، به همه مردم ایران علی‌الخصوص همکاران و خانواده بزرگ بانک آینده تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک آینده، همکاران گرامی خانواده بزرگ بانک آینده، بهار، پیام‌آور امید و آغازی دوباره است تا آدمیان به یاد آورند که پس از هر سختی، گشایشی است که با همت و سعه‌صدر، نمود می‌یابد و چه حسن انتخاب و سلیقه نابی داشتند نیاکان گران‌قدرمان که آغاز سال را با آغاز بهار، طلوع طراوت و شادابی، همراه کرده و تحول طبیعت را نمادی از شروعی دوباره و پی‌افکندن طرحی نو دانسته‌اند.

در آستانه نوروز باستانی و فرا رسیدن بهاری تازه در کارنامه تلاش‌های جانانه خانواده آینده ثبت شد که توانستیم یک سال دیگر قدر و ارزش یکدیگر و در کنار هم بودن را به تجربه بیاموزیم و هم‌دل، هم‌فکر و همراه، افتخارات بی‌نظیری را با لطف و عنایت پروردگار منان احراز کنیم که نیل به آن‌ها، تنها در نتیجه سخت‌کوشی، انعطاف‌پذیری، آینده‌نگری و همدلی شما عزیزان محقق گردید.

در این میان، بدون شک اعتماد و اطمینان مشتریان به خدمت‌گزاران خود در بانک آینده، هم‌چون همیشه نقشی بی‌بدیل ایفا نمود؛ چرا که در تمام طول سال گذشته با تکیه بر اعتماد مشتریان و سهام‌داران توانستیم گام‌های ارزنده‌ای در مسیر پیشرفت برداریم و بکوشیم آن‌گونه باشیم که شایسته این عزیزان است.

امید است؛ در سال جدید نیز با هم‌فکری و تشریک مساعی تمامی بخش‌ها و زیرمجموعه‌های بانک در راستای ارزش‌آفرینی هرچه بیشتر برای خانواده بزرگ بانک آینده و سایر ذی‌نفعان، به نحوی مطلوب گام برداشته و با بهره‌گیری از خرد‌جمعی و هم‌دلی و وفاق سازمانی، هم‌چنان شاهد اعتلا و درخشش نام بانک آینده در عرصه بانکی و اقتصادی کشور عزیز خود باشیم.
 
بهمن اسکندری
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه