English

در ادامه بازدید از سرپرستی‌های استان تهران

سرپرستی تهران جنوب میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

مدیرعامل بیمه کوثر و جمعی از معاونین و مدیران شرکت جهت ارزیابی و بررسی عملکرد از سرپرستی تهران جنوب بازدید کردند.

سرپرستی تهران جنوب میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، دکتر آقادادی و هیئت همراه در ادامه برنامه‌ بازدید از سرپرستی‌های استان تهران، از سرپرستی تهران جنوب بازدید و با همکاران و نمایندگان این منطقه دیدار کردند.

دکتر آقادادی با تبریک و شادباش میلاد با سعادت امام رضا (ع) با تاکید بر نقش ارزشمند فعالان حوزه بیمه افزود: رفع نیاز مردم یک نعمت بوده و این امر زیر سایه نام مقدس کوثر برای ما خیرکثیر و سعادت است.

ایشان در ادامه سخنان خود بیان داشت: به لطف خدا و همت مضاعف همکاران و نمایندگان قدرتمند در منطقه تهران جنوب، روز به روز شاهد رونق و افزایش سهم از بازار توسط شبکه فروش در این سرپرستی هستیم که امید است موفقیت‌ها مستمر و همیشگی باشد.

وی توجه ویژه بر پرتفوهای خرد در کنار پرتفوهای بزرگ را مهم دانست و یادآور شد: مدیران و نمایندگان محترم تلاش کنند با مدیریت ریسک خود به سمت فروش مناسب، رضایتمندی مشتریان و رسیدن به اهداف شرکت قدم بردارند و سهم بیشتری از بازار بیمه در کشور کسب کنند. 

دکتر آقادادی در پایان این نشست در فضایی صمیمی و دوستانه با نمایندگان و همکاران تهران جنوب گفت‌وگو کرد و پاسخگوی سوالات آن‌ها بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه