English

فراخوان «راهکارهای اجرایی و عملیاتی جهت افزایش جذب سرمایه های مردمی از منابع غیر بانکی در بخش تعاون» منتشر شد

رئیس کمیته مرکزی نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد ها از انتشار سومین فرخوان مرتبط با اصلاح فرآیندهای متناظر با برنامه های تحولی سال ۱۴۰۳ با عنوان "راهکارهای اجرایی و عملیاتی جهت افزایش جذب سرمایه های مردمی از منابع غیر بانکی در بخش تعاون" در سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها خبر داد.

فراخوان «راهکارهای اجرایی و عملیاتی جهت افزایش جذب سرمایه های مردمی از منابع غیر بانکی در بخش تعاون» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، کار و رفاه اجتماعی، «امیرحسین عموزاده» گفت: بر اساس این فراخوان باید روش های عملیاتی اجرای پیشنهاد قید شود و بر همین اساس پیشنهادهای کلی و فاقد راهکارهای عملیاتی و اجرایی بررسی نمی شود.

وی افزود: پیشنهاد دهنده باید حداکثر میزان جذب سرمایه حاصل از اجرای پیشنهاد خود را در منطقه یا استان مورد نظر با ذکر مستندات لازم برآورد و لحاظ کند.

رئیس کمیته مرکزی نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهلت ثبت نام و ارسال پیشنهادهای فرآیندی از تاریخ 31 تیر تا 9 مرداد سال جاری تعیین شده است .

عموزاده تصریح کرد: بر اساس این فراخوان، پیشنهاد دهندگان باید به منظور ارتباط و تعاملات آتی، شماره تلفن همراه و نام شهرستان و استان خود را در ذیل پیشنهاد قید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه