English

تاکید مدیر عامل بانک مسکن در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی:

مشارکت مردمی، تعامل و هم‌اندیشی بخشهای مختلف اقتصادی؛ از جمله ارکان اصلی پیشرفت، رشد و توسعه پایدار کشور

مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از غرفه ها و بخش‌های مختلف شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه)، ایجاد و گسترش فضای تعاملی میان بخش های مختلف اقتصادی کشور و جلب مشارکت مردمی را از ارکان اصلی پیشرفت، رشد و توسعه پایدار کشور دانست.

مشارکت مردمی، تعامل و هم‌اندیشی بخشهای مختلف اقتصادی؛ از جمله ارکان اصلی پیشرفت، رشد و توسعه پایدار کشور

به گزارش خبرگزاری موج​ به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، مدیرعامل بانک مسکن در آخرین روز برگزاری شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) نیز حضوری فعال داشت و ضمن بازدید از غرفه‌ برخی از نهادها و فعالان اقتصادی، با مدیران ارشد این مجموعه‌ها به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

حسینی با تأکید بر اهمیت ارتقای جایگاه و نقش صنعت مالی در کشور و لزوم دیدار بدون واسطه دست‌اندرکاران این بخش با یکدیگر، برگزاری گردهمایی سالانه متولیان بازار سرمایه و ارکان مالی کشور را در قالب نمایشگاه غنی صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) مغتنم شمرد و آن را فرصت مناسبی برای ارتقای دانش تخصصی تصمیم‌سازان اقتصادی و زمینه‌ساز انواع همکاریهای تامین مالی پروژه‌ها به نفع پیشرفت کشور خواند.

وی در ادامه سخنان خود به رونمایی از محصولات و درگاه‌های جدید بانک مسکن در این نمایشگاه شامل: طرح سپرده سرمایه‌گذاری نفیس، سوپراپلیکیشن دیبا پی و نشان تجاری شرکت ناواکو اشاره کرد و از رسانه‌های حاضر در نمایشگاه و پوشش خبری مناسب جزئیات این رویدادها قدردانی کرد.

وی در این خصوص گفت: حضور خبرنگاران تلاشگر به عنوان راویان اخبار تخصصی، بسیار ارزشمند بود؛ به نحوی که با ‌تهیه اخبار به موقع، نقش موثری در معرفی گسترده فناوری‌های جدید، تجهیزات، محصولات و نوآوری‌ها داشتند.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) از نوزدهم تا بیست و دوم مردادماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. غرفه بانک مسکن و شرکت‌های زیرمجموعه در سالن های ٨ و ٩ نمایشگاه، پذیرای مراجعان و فعالان اقتصادی کشور بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه