English

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به وزیر امور اقتصادی و دارایی

دکتر اسماعیل للـه‌گانی در پیامی کسب رای اعتماد از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی را به دکتر عبدالناصر همتی تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به وزیر امور اقتصادی و دارایی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن این پیام به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر عبدالناصر همتی

با سلام و احترام

حسن انتخاب جنابعالی از سوی رئیس جمهور محترم و کسب رای اعتماد از سوی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم . 

وزارت امور اقتصادی و دارایی با مجموعه گسترده‌ای از دستگاه‌های اقتصادی در حوزه‌های سیاستگذاری پولی، مالی و اجرایی، نقش بی‌بدیلی در ارتقای سطح معیشت مردم و توسعه همه‌جانبه کشور دارد که همواره در همه اسناد بالادستی و به‌ویژه در فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان پیشران و موتور محرکه کشور به شمار آمده و اقدامات و مجموعه فعالیت‌های آن همواره در جامعه به اشکال مختلف متجلی است.

بدون تردید حضور ارزنده حضرتعالی با تجارب فراوان و دانش وسیع در حوزه‌های مختلف اقتصادی در راس این وزارتخانه مهم، نقش و اثرگذاری تعیین‌کننده‌ای در اجرای سیاست‌های کلان دولت محترم و شعار سال دارد. 

بانک رفاه کارگران و مجموعه مدیران و کارکنان این بانک تمام همت و سعی خود را به کار خواهند بست تا همسو و دوشادوش آن وزارتخانه معظم نقش خود را در اجرای سیاست‌های اقتصادی کشور ایفا نموده و منشاءاثر واقع شوند.  

از خداوند متعال، سربلندی و توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد برنامه های دولت محترم و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه