English

نماینده مردم شهرستانهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی:

عملکرد مدیرعامل محترم بانک مسکن و همکاران ایشان در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن، قابل تقدیر است

سید محسن موسوی زاده، نماینده محترم مردم شهرستانهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا نهضت ملی مسکن که یکی از طرح های ارزنده و عدالت محور نظام است؛ به سرانجام برسد.

عملکرد مدیرعامل محترم بانک مسکن و همکاران ایشان در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن، قابل تقدیر است
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از بانک مسکن ، موسوی زاده افزود: قطعا تجارب و سوابق علمی و مدیریتی دکتر حسینی و روحیه ابتکار و شجاعت ایشان در کار باعث شده است تا بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یک بانک پیشرو مطرح باشد و این موضوع از شناخت کامل ایشان از نظام بانکداری و طرح نهضت ملی مسکن نشأت می گیرد.

نماینده محترم مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: براساس گزارش های منتشر شده، بانک مسکن بیشترین تسهیلات را دراین بخش پرداخت کرده است.

موسوی زاده اظهار داشت: قطعا بانک مسکن با پرداخت این تسهیلات، کار ارزشمندی را به انجام رسانده است و باید تلاش کرد تا با تقویت توان مالی این بانک، پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن بدون وقفه انجام شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با پیگیری مجلس شورای اسلامی و حمایت های بانک مرکزی و دولت محترم، موضوع افزایش سرمایه بانک مسکن محقق شود تا این بانک هرچه بیشتر در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن توفیق حاصل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه