English

سرپرست بانک دی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

ترویج روحیه ایثار منشاء ارزش‌آفرینی در سازمان است

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سرپرست، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک دی در ستاد مرکزی این بانک برگزار شد.

ترویج روحیه ایثار منشاء ارزش‌آفرینی در سازمان است
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از روابط عمومی بانک دی، اسماعیل جلیلی، سرپرست و رئیس‌ هیأت‌مدیره بانک در این مراسم با تاکید بر این که دفاع مقدس گنجینه‌ای از تجربه و دانش است، گفت: این دوران هشت ساله تنها یک اتفاق نظامی نبود، بلکه مکتبی از مدیریت، رهبری و ایثار بود که تجربیات ارزشمندی برای عرصه‌های زندگی شخصی، شغلی و اجتماعی ما به ارمغان آورده است.

وی افزود: در این دوران فرماندهان و رزمندگان با کمترین امکانات در شرایط سخت و تحت رهبری فرمانده کل قوا، حضرت امام خمینی (ره)، دستاوردهای بزرگی کسب کردند که مطالعه آنها و گرامیداشت آن می‌تواند الگوی ارزشمندی برای مدیران و مسئولان باشد.

جلیلی با تاکید بر این که در شرایط امروزی، با نگاه به دوران دفاع مقدس می توان از آن درس مدیریت جهادی گرفت، ادامه داد: بر مبنای اندیشه های این دوران بود که رزمندگان میدان و فرماندهان، با انگیزه های قوی مذهبی و ملی، با تمام وجود از کشور دفاع می کردند و همین روحیه باعث شد که در شرایط سخت، بتوانیم به موفقیت ها و پیروزی های بزرگی دست پیدا کنیم.

رئیس‌ هیأت‌مدیره بانک دی وجود رهبری واحد و قاطع حضرت امام خمینی (ره) را یکی از عوامل موثر و اصلی پپیروزی ها در جنگ برشمرد و گفت: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم هر گاه تعارض ها و منافع فردی و جناحی حاکم می شد، در مواجهه با دشمن دچار نوسان و بعضا ضعف می شدیم ولی با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) علاوه بر اینکه روند به طور کلی تغییر کرد، شرایط جنگ نیز نسبت به سالهای ابتدایی آن تغییر کرد.

جلیلی روحیه شهادت طلبی و ایثارگری را یکی از مهم ترین عوامل پیروزی رزمندگان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: فداکاری رزمندگان، کشور را از شرایط بحرانی آن دوران خارج کرد و وجود همان روحیه، امروز هم می تواند ثبات و پایداری را برای نظام اسلامی رقم بزند.

رئیس‌ هیأت‌مدیره بانک دی، مشارکت فعال و گسترده مردم در جنگ و نیز بسیج مردمی و پشتیبانی همه جانبه از رزمندگان را یکی از عوامل مهم موفقیت در دفاع از کشور دانست و گفت: می توان با الگوبرداری از تجربیات ارزشمند دوران دفاع مقدس، در تقویت روحیه ملی و خودباوری جامعه و سازمان ها بهره بگیریم و از این رو باید در ترویج ارزش های دفاع مقدس با یادآوری هر ساله آنها در هفته دفاع مقدس بکوشیم.

وی همچنین با بیان این که ترویج روحیه ایثار و تعهد به اصول و ارزش‌ها منشاء ارزش آفرینی در سازمان است، افزود: ترویج روحیه ارزش آفرینی در یک سازمان به آن است که جامعه هدف و ذینفعان از آن رضایت داشته باشند و یکی از عوامل کمک کننده به سازمان های امروزی ما در ارزش آفرینی، برخورداری از روحیه ایثار و تعهدی است که رزمندگان دفاع مقدس نماد آن بودند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام لطف الله ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران، نیز با قدردانی از خدمات بانک دی به جامعه ایثارگران، گفت: جهاد در راه خدا، مهمترین ثروت است و ما باید تلاش کنیم این ثروت را با خدمت رسانی به جهادگران حفظ کنیم.

وی با بیان این که اکنون بیش از ۸۲ هزار ایثارگر در نهادهای مالی و اقتصادی کشور فعالیت می کنند، اظهار کرد: باید از این ظرفیت علمی و تجربی این افراد در اداره سازمان ها به طور ویژه استفاده شود.

در ادامه این نشست و پس از قرائت زیارت عاشورا، از جانبازان و ایثارگران شاغل در بانک دی، آقایان مصطفی پرکره، امجد خضری، محمدرضا جنانی، داود مرزوقی، مهدی غضنفری، افراسیاب جعفری و سعید آریان پور قدردانی شد.

همچنین در این مراسم لوح تقدیر محمد حسن رمضانی، سرپرست اداره اعتبارات بانک، که در پنجمین همایش کارمند و مدیر تراز انقلاب اسلامی به عنوان کارمند تراز از سوی بنیادشهید و امور ایثارگران انتخاب شده بود، به وی اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه