English

شهدای غزه به ۲۵ هزار و ۱۰۵ تن رسید

وزارت بهداشت فلسطین در غزه ابراز داشت که بیش از ۲۵ هزار شهید و بیش از ۶۲ هزار مجروح که بیشتر آنها زن و کودک هستند در حملات خشونت آمیز رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است.

شهدای غزه به ۲۵ هزار و ۱۰۵ تن رسید
به گزارش خبرگزاری موج

، وزارت بهداشت غزه در صد و هفتمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اعلام کرد این صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ کشتار علیه خانواده‌ها در نوار غزه انجام داده که ۱۷۸ شهید و ۲۹۳ مجروح برجای گذاشت.

این وزارتخانه افزود تعدادی از قربانیان هنوز زیر آوار و در جاده‌ها هستند و آمبولانس‌ها و نیروی دفاع مدنی نمی‌توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

این وزارتخانه در آخرین آمار قربانیان جنگ غزه گفت: تعداد شهدا از ۷ اکتبر  به ۲۵ هزار و ۱۰۵ شهید و مجروحان به ۶۲ هزار و۶۸۱ تن رسیده است.

این در حالی است که در شمال نوار غزه، درگیری‌ها بین ارتش اشغالگر و مقاومت به ویژه در شرق و غرب شهر غزه از سرگرفته شد و مناطق الکرامه و برج‌های مخابرات (غرب) شاهد نبردهای شدید، حملات و گلوله باران‌های توپخانه‌ای به مناطق پرجمعیت هستند.

در مرکز نوار غزه، اشغالگران به حملات شدید به اردوگاه‌های النصیرات و البریج و مناطقی در دیرالبلح، همراه با درگیری‌های زمینی ادامه می‌دهند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع نظامی گزارش داد که ارتش اشغالگر سبک جنگ خود را در غزه تغییر داده و به سمت هدف قرار دادن مرکز غزه در عملیات خود حرکت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه