English

جنبش حماس ادعای رژیم صهیونیستی درباره دریافت مبالغ مالی خارجی را رد کرد

جنبش حماس فلسطین با صدور بیانیه‌ای ادعای تازه صهیونیست‌ها در خصوص درآمدهای مالی این جنبش را رد کرد.

جنبش حماس ادعای رژیم صهیونیستی درباره دریافت مبالغ مالی خارجی را رد کرد
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای ادعاهای اخیر ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر دستیابی به اسناد و مبالغ مالی جنبش حماس که نشان می‌دهد حماس مبالغ را از طرف‌های خارجی دریافت کرده است، را مسخره خواند و بیان کرد که این ادعا نشان می دهد که اشغالگران تا چه اندازه افکار عمومی را از طریق تکرار یاوه‌گویی‌های خود به سخره گرفته‌اند، اما نمی‌دانند بعد از رسوا شدن ادعاهای آنها از سوی طرف‌های متخصص و مستقل کسی به این ادعاها اهمیت نمی‌دهد.

این بیانه تصریح کرد که ارائه روایت‌های تخیلی به شکل دستاوردهای نظامی نشان دهنده میزان شکست ارتش صهیونیستی و سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی است که از عقده شکست در مقابله با پایداری ملت و مقاومت قهرمان فلسطین رنج می‌برند، چرا که ملت و مقاومت خسارت‌های انسانی و مالی زیادی به آنها وارد کرده است.

حماس افزود که رژیم صهیونیستی در ترویج دروغ‌های خود برای جهانیان ناکام بوده و از سوی دیگر به علت جنایت‌ها و کشتارهایی که انجام می‌دهد، تحت فشار است و در دیوان بین‌المللی دادگستری محاکمه می‌شود. روزی فرا می‌رسد که اشغالگران نسبت به جنایت‌ها و نسل‌کشی‌هایی که در مورد کودکان و ملت مبارز فلسطین انجام می‌دهند، محاکمه و مجازات خواهد شد.

رژیم صهیونیستی دیشب مدعی شده بود نظامیانش در غزه به اسنادی دست پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد این جنبش مبالغ مالی را از طرف‌های خارجی دریافت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه