English

شهدای غزه به ۳۷ هزار و ۹۰۰ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین درغزه تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که از ابتدای جنگ علیه نوار غزه تاکنون ۳۷ هزار و ۹۰۰ نفر در این منطقه به شهادت رسیده اند.

شهدای غزه به ۳۷ هزار و ۹۰۰ نفر رسید
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین افزود که رژیم اشغالگر صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب دو مورد جنایت شد که در نتیجه آن ۲۳ نفر شهید و ۹۱ نفر دیگر مجروح شدند.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که تعدادی از قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها مانده و نیروهای امدادی و دفاع شهری امکان رسیدن به آن‌ها را ندارند.

بر اساس این گزارش، با احتساب این عدد، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی به ۳۷هزار و ۹۰۰ نفر و تعداد مجروحان هم به ۸۷ هزار و ۶۰ نفر رسید.

این خبر در حالی منتشر می شود که منابع پزشکی روز دوشنبه نیز از شهادت یک زن و یک کودک فلسطینی در شهر طولکرم در کرانه باختری رود اردن و مجروح شدن چند نفر دیگر خبر دادند.

«امین خضر» مدیر بیمارستان ثابت اعلام کرد که در یورش امروز دوشنبه نیروهای اشغالگر به اردوگاه نورشمس در شهر طولکرم ۲ نفر شهید و ۴ نفر مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز شهدا را یک زن و یک کودک به نام های نسرین ضمیری و محمد علی سرحان اعلام کرد که با شلیک گلوله نظامیان صهیونیست‌ به شهادت رسیدند.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که در بین زخمی شدگان یک زن فلسطینی وجود دارد.

روز گذشته نیز ارتش رژیم صهیونیستی «سعید الجابر» فرمانده و یکی از بنیانگذاران گردان طولکرم از زیرمجموعه های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را در حمله هوایی به اردوگاه نور شمس به شهادت رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه