English

حمید موسوی:

تشکیل بیش از ۱۲۰۰ پرونده تخلف صنفی در مشهد

سرپرست فرمانداری مشهد بیان کرد: این اقدامات پیرامون تأمین و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی در مناسبت شب یلدا برای ساماندهی بازار صورت گرفت.

تشکیل بیش از ۱۲۰۰ پرونده تخلف صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمید موسوی سرپرست فرمانداری مشهد در خبری عنوان کرد: هزار و ۲۲۹ فقره پرونده تخلف به ارزش هفت میلیارد ریال در آذر ماه امسال برای واحدهای صنفی در سطح مشهد تشکیل شده است.

موسوی در ادامه این خبر و در مورد تعداد بازرسی از اصناف  انجام گرفته بیان کرد: افزون بر ۱۱ هزار مورد بازرسی مرتبط با کالا‌های اولویت دار نیز ظرف همین مدت از واحد‌های صنفی مشهد صورت گرفت.

سرپرست فرمانداری مشهد تاکید کرد: طرح تشدید نظارت‌ها و بازرسی برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی سودجویان در چارچوب کنترل بازار و برخورد با گرانفروشی از ابتدای آذر ماه با همکاری و هماهنگی صورت گرفته با دیگر دستگاه‌های متولی در سطح شهرستان مشهد اجرا شده است.

وی همچنین اظهار کرد: این اقدامات پیرامون تأمین و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی از قبیل تخم‌مرغ، برنج، شکر، گوشت مرغ، گوشت قرمز و عرضه میوه در مناسبت شب یلدا برای ساماندهی بازار صورت گرفت.

موسوی در خاتمه تصریح کرد: بازرسی انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا و نظارت در سطح بازار با تمرکز بر اقلام و مایحتاج ضروری مردم با قدرت تداوم یافته لذا شهروندان هرگونه تخلف گرانفروشی و احتکار را در تماسی با شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند تا با فوریت مورد پیگیری و بررسی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه