English

علی اصغر استیری:

بازگشت ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی سبزوار به بیت المال

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار بیان کرد: گشت یگان حفاظت شهرستان سبزوار با فعالیت شبانه روزی و شناسایی متصرفان و رفع تصرف زمین‌های ملی، جلوی زمین خواران را می‌گیرد.

بازگشت ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی سبزوار به بیت المال

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر استیری رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار در خبری اعلام کرد: ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی و انفال با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان و با حضور معاونت فرماندهی یگان حفاظت استان به بیت المال بازگشت.

استیری در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: در این عملیات با پیگیری ماموران یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن و دستور قضایی ۱۰ خانه باغ غیرمجاز در اراضی‌کشاورزی و حریم این شهر تخریب شد.

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار همچنین اظهار کرد: این ۱۰ خانه باغ غیر مجاز در حریم شهر سبزوار و اراضی پیرامون روستای ابارش شهرستان سبزوار قرار داشت که حکم قضایی منجر به رفع تصرف فوری و تخریب و خلع ید از آنها شد.

وی در ادامه تاکید کرد: گشت یگان حفاظت شهرستان سبزوار با فعالیت شبانه روزی و شناسایی متصرفان و رفع تصرف زمین‌های ملی، جلوی زمین خواران را می‌گیرد.

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار یادآور شد: کارگروه حفاظت و صیانت از زمین‌های ملی نیز با همکاری مرجع قضایی در شهرستان سبزوار تشکیل شده است تا از هرگونه ساخت و ساز، دخل و تصرف، تعرض و تجاوز به عرصه‌های ملی جلوگیری شود.

استیری در خاتمه عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفن گویای ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف یا تعرض و دخالت در زمین‌های ملی و دولتی را به یگان حفاظت استان اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه