English

مسعود رضوی:

تخصیص تسهیلات برای انبار‌های ضایعات در حومه کلانشهر مشهد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد بیان کرد: آمادگی داریم با سرمایه گذاری که مایل هستند جهت احداث مجتمع انبار‌های ضایعات با شهرداری مشارکت داشته باشند زمینه مشارکت را فراهم کنیم.

تخصیص تسهیلات برای انبار‌های ضایعات در حومه کلانشهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مسعود رضوی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در خبری اعلام کرد: برای نخستین بار پروژه‌های ساخت انبار‌های ضایعات در حومه مشهد تسهیلات ویژه می‌گیرند.

رضوی در ادامه این خبر افزود: این تسهیلات در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادی، سرمایه گذاری و کمک به توسعه پایدار شهری اعطا می‌شود و با توجه به ضرورت ساماندهی انبار‌های ضایعات و انتقال به خارج از محدوده شهری سرمایه گذاران می‌توانند مطابق فراخوان منتشر شده مشارکت کنند.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد در ادامه تاکید کرد: از مالکان درخواست می شود که در صورت در اختیار داشتن اراضی بالاتر از پنج هکتار در حریم مشهد با مراجعه به سازمان از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی همچنین تصریح کرد: هم چنین آمادگی داریم با سرمایه گذاری که مایل هستند جهت احداث مجتمع انبار‌های ضایعات با شهرداری مشارکت داشته باشند زمینه مشارکت را فراهم کنیم و انبار‌های ضایعات از لحاظ زیست محیطی آلودگی‌های زیادی برای شهر به همراه دارند.

رضوی در خاتمه خاطرنشان کرد: این انبار‌ها به دلیل ایجاد آلودگی صوتی، بوی نامطبوع و مشکلات زیست محیطی باعث نارضایتی شهروندان شده است که انتقال آن به خارج از شهر در راستای حمایت از حقوق شهروندان و مطالبه شهروندی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه