English

ابراهیم رودسرابی:

صدور سند برای اراضی کشاورزی شهرستان خوشاب

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خوشاب بیان کرد: هویت دار نمودن زمین‌های کشاورزی، رفع تعارضات با اراضی منابع طبیعی، تسهیل در صدور مجوز انواع فعالیت‌ها و استفاده از اسناد برای تضامین بانکی، از مزایای این طرح است.

صدور سند برای اراضی کشاورزی شهرستان خوشاب

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم رودسرابی مدیر جهادکشاورزی شهرستان خوشاب در خبری اعلام کرد: آغاز به کار قرارگاه سنددار نمودن اراضی کشاورزی شهرستان خوشاب و صدور سند برای کلیه اراضی کشاورزی این شهرستان که وارد مرحله اجرایی شد.

رودسرابی این خبر را در حاشیه اولین جلسه قرارگاه سنددار نمودن اراضی کشاورزی خوشاب عنوان کرد و افزود: این قرارگاه که اعضاء آن متشکل از ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و ثبت اسناد می‌باشد با همکاری سازمان نقشه برداری کشور و با استفاده از توان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و نظام صنفی کار‌های کشاورزی، صدور گسترده سند برای اراضی کشاورزی را در دستور کار خود دارد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خوشاب همچنین با اشاره به ارزش این طرح برای کشاورزان منطقه اظهار کرد: در این طرح تمامی محدودیت‌های صدور سند برداشته شده است.

وی با اشاره به وضعیت صدور سند ادامه داد: هویت دار نمودن زمین‌های کشاورزی، رفع تعارضات با اراضی منابع طبیعی، تسهیل در صدور مجوز انواع فعالیت‌ها و استفاده از اسناد برای تضامین بانکی،  از مزایای این طرح است.

رودسراب در خاتمه این خبر با اشاره به زمان پایانی این طرح خاطرنشان کرد: اظهار امیدواری داریم که تا پایان دولت سیزدهم، تمامی اراضی کشاورزی شهرستان خوشاب سنددار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه