English

امیررضا رجبی:

رسیدگی ۲۴ ساعته شکایات زائران از صنوف در مشهد

رییس سازمان صمت خراسان رضوی بیان کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۰ در استان آغاز شده است و گروه‌های بازرسی در قالب گشت‌های مستقر هستند.

رسیدگی ۲۴ ساعته شکایات زائران از صنوف در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیررضا رجبی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: در ایام نوروز رسیدگی به شکایات زائران از صنوف در مشهد و سایر شهرستان‌های این استان به صورت ۲۴ ساعته و لحظه‌ای صورت می‌گیرد.

رجبی این خبر را در بازدید از مرکز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات سامانه ۱۲۴ عنوان کرد و افزود: امسال طرح‌های نظارتی در حوزه اقتصادی در ایام عید نوروز که شمار زیاد زائران در مشهد و خراسان رضوی حضور می‌یابند، اجرا می‌شود.

رییس سازمان صمت خراسان رضوی اضافه کرد: طرح نظارتی یا آماده‌باش اقتصادی در سه حوزه ارائه کالاهای اساسی در مراکز عرضه مستقیم خدمات مختلف و رسیدگی به شکایات مردمی با کمک بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌های صنفی و تعزیرات حکومتی اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: طرح نظارتی ویژه نوروز از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۰ در استان آغاز شده است و گروه‌های بازرسی در قالب گشت‌های سیار و در پایگاه‌های ثابت نظارتی در سطح شهر مشهد در بوستان غدیر، میدان بیت‌المقدس، فرودگاه، راه‌آهن و پایانه مسافربری مستقر هستند.

رجبی خاطرنشان کرد: رسیدگی به شکایات صنفی از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴، پیامک به شماره ۳۰۰۰۸۲۴ و حضوری از طریق پایگاه‌های مذکور و بازرسان مستقر در ساختمان معاونت بازرسی و نظارت واقع در خیابان پاسداران، پاسداران چهار انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه