English

آذر رضایی پور:

جریان پایدار جوی، صاف تا کمی ابری در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در این مدت نیمه شمالی استان با افزایش ابرناکی رو به روست و در مناطق بادخیز در برخی ساعات بر سرعت و وزش باد افزوده می‌شود.

جریان پایدار جوی، صاف تا کمی ابری در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: هم اکنون بیشتر نقاط استان به دلیل وجود جریان پایدار جوی، صاف تا کمی ابری است و بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، این وضعیت تا روز جمعه در سطح استان ادامه دارد و وضعیت جوی پایدار است.

رضایی پور در ادامه اضافه کرد: در این مدت نیمه شمالی استان با افزایش ابرناکی رو به روست و در مناطق بادخیز در برخی ساعات بر سرعت و وزش باد افزوده می‌شود که همراه با گرد و خاک خواهد بود و در این مدت روند افزایشی دما در سطح استان ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: پیش بینی می‌شود از بعد از ظهر روز جمعه این استان تحت تاثیر سامانه جوی جدیدی قرار گیرد و از اوایل هفته آینده شاهد وقوع بارش‌های رگباری و کاهش قابل ملاحظه دما در سطح استان باشیم.

وی ادامه داد:  طی ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر مشهد بین ۱۲ و ۲۹ درجه بالای صفر در نوسان بود و پیش بینی می‌شود دمای هوا ی امروز مشهد در گرمترین ساعات به ۳۱ درجه بالای صفر و امشب به ۱۵ درجه بالای صفر برسد.

رضایی پور در خاتمه خاطرنشان کرد: در این مدت، قوچان با هفت درجه بالای صفر و سرخس با ۳۵ درجه بالای صفر به ترتیب به عنوان خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی به ثبت رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه