English

‌رییس سازمان نوسازی کشور:

بهسازی ۱۰۰هزار کلاس درس در طرح ملی شهید عجمیان

‌رییس سازمان نوسازی کشور بیان کرد: مردمی‌سازی و همکاری و مشارکت مردم در این طرح از مهمترین اهداف است و مهمترین اتفاق در طرح شهید عجمیان تغییر نگاه مردم و همه اقشار نسبت به مقدس ترین محل تعلیم و تربیت یعنی مدرسه است.

بهسازی ۱۰۰هزار کلاس درس در طرح ملی شهید عجمیان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیدرضا خان‌محمدی؛ ‌رییس سازمان نوسازی کشور اظهار داشت: بهسازی و شاداب سازی ۱۰۰هزار کلاس درس در مناطق کمتر برخوردار تا پایان سال که این طرح به نام شهید عجمیان، شهیدی که کارگر‌زاده بود و ادامه راه پدر را افتخار می‌دانست، شروع می‌شود.

خان‌محمدی این سخنان را ‌در مراسم افتتاحیه طرح ملی شهید عجمیان ابراز داشت و اضافه کرد: این جوانان کار جهادی می‌کنند در واقع کار شهدایی می‌کنند و با اقتدا به این شهید بزرگوار ابتدا خودسازی کرده و بعد با کار جهادی مدارس را شاداب می‌کنند.

‌رییس سازمان نوسازی کشور متذکر شد: مردمی‌سازی و همکاری و مشارکت مردم در این طرح از مهمترین اهداف است و مهمترین اتفاق در این طرح تغییر نگاه مردم و همه اقشار نسبت به مقدس ترین محل تعلیم و تربیت یعنی مدرسه است.

وی تاکید کرد: شهید عجمیان برای امنیت من و شما به بدترین شکل که حتی در جنگ سوریه، داعش چنین کاری نکرده بود، جان خود را فدا کرد و برای این طرح این عنوان بهترین نام است.

خان‌محمدی تصریح کرد: در فرصت خوب تابستان منتظر منابع نمی‌مانیم و مانند جنگ تحمیلی و جنگ با داعش که با دست خالی جهاد کردیم الان هم با دست خالی شروع می‌کنیم و امیدواریم در پایان تابستان ۱۰ هزار مدرسه آماده شود.

‌رییس سازمان نوسازی کشور همچنین در ادامه مطالب خود یادآور شد: ۲۰ هزار مدرسه در هدفگذاری این طرح تا پایان سال است که تا پایان تابستان ۱۰ هزار مدرسه بهسازی و شاداب‌سازی می‌شود.

خان‌محمدی در خاتمه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان نیز در گروه‌های جهادی این طرح  حضور دارند و آموزش از خود گذشتگی را با اقتدا به شهید عجمیان در این طرح می آموزند؛ ۱۱ هزار گروه جهادی در سراسر کشور در طرح شهید عجمیان فعالیت می‌کنند‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه