English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

آغاز روند افزایش گرما در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: این افزایش گرما موجب بالا رفتن دمای هوا بیشتر نقاط خراسان رضوی به بیش از ۳۹ درجه می شود و دما در کلانشهر مشهد را تا ۴۰ درجه سلسیوس افزایش می دهد.

آغاز روند افزایش گرما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد غیوری؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: روند افزایش گرما از صبح امروز در خراسان رضوی آغاز شد که بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، این روند تا اواسط هفته ادامه خواهد داشت.

غیوری در ادامه این اطلاع رسانی افزود: این افزایش گرما موجب بالا رفتن دمای هوا بیشتر نقاط خراسان رضوی به بیش از ۳۹ درجه می شود و دما در کلانشهر مشهد را تا ۴۰ درجه سلسیوس افزایش می دهد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: هفته گذشته میانگین دمای هوا در شهرستان های خراسان رضوی ۳۵ درجه سلسیوس بوده است که در این هفته با افزایش ۶ تا هشت درجه ای، استان هوای گرمی را تجربه خواهد کرد.

وی متذکر شد: سه شنبه هفته جاری اوج گرما در استان خواهد بود که پس از آن مجدد از دمای هوا مقداری کاسته می شود و وزش باد نیز همچنان طبق روال گذشته در خراسان رضوی جریان دارد که احتمال بروز خسارت در مناطق بادخیز دور از انتظار نخواهد بود.

غیوری خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۲ و سرخس با ۴۰ درجه خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان های استان بوده اند و کلانشهر مشهد نیز نوسانات دمایی ۲۰ تا ۳۳ درجه را به ثبت رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه