English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

گرمای هوای خراسان رضوی به ۴۷ درجه سلسیوس رسید

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: گرما موجب افزایش دمای کلانشهر مشهد تا ۴۰ درجه سلسیوس می شود و بیشینه بیشتر ایستگاه های هواشناسی شهرستان های خراسان رضوی را حداقل به ۳۹ درجه می‌رساند.

گرمای هوای خراسان رضوی به ۴۷ درجه سلسیوس رسید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سارا حکمی؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با آغاز روند افزایش گرما در استان از فردا، دوشنبه گرمای هوا در مناطق گرمسیری تا ۴۷ درجه سلسیوس افزایش می‌یابد.

حکمی همچنین تصریح کرد: این گرما موجب افزایش دمای کلانشهر مشهد تا ۴۰ درجه سلسیوس می شود و بیشینه بیشتر ایستگاه های هواشناسی شهرستان های خراسان رضوی را حداقل به ۳۹ درجه می‌رساند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه افزود: هم اکنون آسمان خراسان رضوی صاف و آفتابی است که بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی این وضعیت حداقل تا هفته آینده باقی‌خواهد ماند.

وی در مورد وزش باد متذکر شد: همچنین وزش باد نیز با شدت و ضعف در استان در جریان است که این پدیده در نواحی جنوبی نمود بیشتری دارد.

حکمی یادآور شد: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۲ و سرخس با ۴۰ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و کلانشهر مشهد نیز نوسانات دمایی ۲۱ تا ۳۶ درجه را به ثبت رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه