English

مشاور معاون وزیر بهداشت:

پرستاری بازویی برای تمام حوزه‌های درمان و بهداشت است

مشاور معاون وزیر بهداشت بیان کرد: تاکید بر رونق مدیریت پرستاری در این حوزه داریم و توجه به منابع انسانی، توانمندی پرستاری و اخلاق در این حوزه باید مدنظر قرار گرفته شود

پرستاری بازویی برای تمام حوزه‌های درمان و بهداشت است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا علی‌نژاد؛ مشاور معاون پرستاری وزیر بهداشت اظهار داشت: امروز نیاز جامعه به خروج پرستار از بیمارستان و رفتن به منازل و ارائه خدمات پرستاری در این حوزه است.

علی‌نژاد این سخنان را در کلنگ زنی پانسیون پرستاری مرکز آموزشی درمانی سجادیه تربت‌جام ابراز داشت و اضافه کرد: در دولت سیزدهم پرستاری از کارمحوری به برنامه محوری تبدیل شده است.

مشاور معاون پرستاری وزیر بهداشت همچنین متذکر شد: پرستاری بازویی برای تمام حوزه‌های درمان و بهداشت است، از این رو رفع کمبود نیروی انسانی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: انتخاب ساخت پانسیون پرستاری تربت‌جام بین ۹ دانشگاه یک امر مهم بوده و برگزاری کارگاه آموزشی در این منطقه به منظور نگاه ویژه به دانشکده‌های منطقه مرزی و تشویق در راستای ارتقاء مهارت‌های مدیریتی است.

علی‌نژاد یادآور شد: در زمان کرونا که عامه مردم در حال فرار بودن پرستاران تمام قد در برابر این ویروس ایستادند و هدف این کارگاه‌ها ارتقاء نگرش، افزایش کیفیت خدمات پرستاری، جانشین پروری و ارتقاء دانش پرستاری است.

مشاور معاون پرستاری وزیر بهداشت اظهار داشت: تاکید بر رونق مدیریت پرستاری در این حوزه داریم و توجه به منابع انسانی، توانمندی پرستاری و اخلاق در این حوزه باید مدنظر قرار گرفته شود.

وی اذعان داشت: از نکات حائز اهمیت و قابل پیگیری ساخت پروژه دارالشفاء امام رضا (ع) و رفع کمبود امکانات برای راه‌اندازی است و قانون‌گرایی و اخلاق‌مداری در دانشکده علوم پزشکی و هیأت رئیسه تربت‌جام به عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی است ازاین رو به عنوان  یکی از با اخلاق‌ترین دانشکده‌ها می‌توان نام برد.

مشاور معاون پرستاری وزیر بهداشت همچنین تصریح کرد: تعرفه خدمات پرستاری در کنار تعرفه خدمات پزشکی به معنی تولید ثروت است و امروز نیاز جامعه خروج پرستار از بیمارستان و رفتن به منازل و ارائه خدمات پرستاری در این حوزه است و

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: نیاز به ورود خیرین و بخش خصوصی در حوزه پرستاری می‌تواند گام مثبتی در ارائه خدمات باشد و در آستانه ماه محرم اگر قصد درک معنای واقعی وحدت را دارید به تربت‌جام سفر کنید، منشأ این وحدت وضوح برابری و برادری بین تشیع و اهل تسنن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه