English

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران:

راهبرد امروز هوانیروز ایستادگی در مقابل دشمن و پیروزی در برابر آن است

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: قدرت موشکی و نظامی ایران امروز در بالاترین حد مطلوب است و ما فرمان رهبری را فرضیه واجب دانسته و این اقتدار را مرهون هدایت‌های مقام معظم رهبری می‌دانیم.

راهبرد امروز هوانیروز ایستادگی در مقابل دشمن و پیروزی در برابر آن است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی؛ فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امروز در دنیا هیچ راهبرد و دکترینی بدون در نظر گرفتن نقش و اثرگذاری جمهوری اسلامی طراحی نمی شود، راهبرد امروز هوانیروز ایستادگی در مقابل دشمن و پیروزی در برابر آن است.

امیر سرتیپ قربانی این سخنان را در سخنرانی پیش از خطبه ها نماز جمعه و در حرم مطهر رضوی ابراز داشت و ادامه داد: قدرت موشکی و نظامی ایران امروز در بالاترین حد مطلوب است و ما فرمان رهبری را فرضیه واجب دانسته و این اقتدار را مرهون هدایت‌های مقام معظم رهبری می‌دانیم.

فرمانده هوا نیروز ارتش جمهوری اسلامی همچنین گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف و مرزهای زمینی، هوایی و آبی مرهون هدایت‌های رهبر انقلاب در چند دهه اخیر است، لذا نگاهمان در فتنه های امروز به فرمایش معظم رهبری و گوش سپردن به فرمان ایشان است.

وی تصریح کرد: به پاس مجاهدت های نیروهای مسلح امروز جمهوری اسلامی ایران از اقتدار بسیار بالایی در منطقه و جهان برخوردار است و نیروی های مسلح علاوه بر اقدامات دفاعی و امنیتی که امنیت در تمامی مرزهای کشور را محقق کرده است؛ در حوادث و بلایای طبیعی نیز خود را یار و همراه مردم می‌دانند.

امیرسرتیپ قربانی اظهار داشت: در زلزله اخیر کرمانشاه طی یک روز ۵۰۰ سوتی پرواز هوانیروز برای خدمت به مردم آسیب دیده انجام شد و هم اکنون در۳۰ استان کشور هوانیروز خدمات امدادی و اورژانس را از طریق ناوگان هوایی خود ارایه می‌دهد.

فرمانده هوا نیروز ارتش جمهوری اسلامی همچنین اضافه کرد و گفت: بر این اساس طی یکی دو سال گذشته ۲ هزار نفر از مرگ حتمی توسط هواپیماهای هوانیروز نجات پیدا کردند.

امیرسرتیپ قربانی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی با تمام اخلاص در برابر هر دشمنی در حفاظت از مردم ایستادگی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه