English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

دمای کلانشهر مشهد به ۳۴ درجه خواهد رسید

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: قوچان با ۱۹ و سرخس با ۴۱ درجه به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان و کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۵ تا ۳۷ درجه را به ثبت رسانده است.

دمای کلانشهر مشهد به ۳۴ درجه خواهد رسید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی‌پور؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی دمای مشهد امروز در گرمترین ساعات به ۳۴ درجه می‌رسد.

رضایی‌پور در ادامه این خبر تصریح کرد: با توجه به تداوم وزش باد شدید در نواحی شرقی پدیده گرد و غبار حداقل تا پایان امروز در بیشتر نقاط استان ماندگار است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکرشد: این پدیده از روز گذشته در مناطق شرقی خراسان رضوی شکل گرفت و به تدریج بیشتر نقاط استان را فرا گرفته است.

وی ابرازداشت: هواشناسی خراسان رضوی در این خصوص هشدار سطح نارنجی صادر کرده است و بروز این پدیده موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا شده است که این شرایط در مناطق مستعد همراه با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: از ظهر امروز نیز با عبور جریان ناپایدار تراز میانی جو، باران پراکنده در نواحی کوهستانی و شمالی استان خواهد بارید.

رضایی‌پور یادآورشد: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۱۹ و سرخس با ۴۱ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۵ تا ۳۷ درجه را به ثبت رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه