English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

پیش بینی بارندگی به همراه پدیده گردوخاک در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی ۷۲ ساعت آینده شاهد افزایش ابرناکی در سطح استان خواهیم بود ضمن اینکه در روزهای یکشنبه و دوشنبه احتمال بارش به‌صورت رگبار و رعدوبرق می باشد.

پیش بینی بارندگی به همراه پدیده گردوخاک در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: پیش بینی وقوع پدیده گردوخاک در نیمه شمالی و نوار شرقی استان و بارش‌های رگباری در ناحیه شمال غرب خراسان رضوی.

عنایتی در ادامه گفت: با بررسی و نقشه‌های مدل هواشناسی ، طی ۷۲ ساعت آینده شاهد افزایش ابرناکی در سطح استان خواهیم بود ضمن اینکه در روزهای یکشنبه و دوشنبه احتمال بارش به‌صورت رگبار و رعدوبرق و ایجاد رواناب در ناحیه شمال غرب استان وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: همچنین طی این مدت وزش باد همراه با گردوخاک سبب کاهش کیفیت هوا در نیمه شمالی و نوار شرقی استان خواهد شد.

وی متذکرشد: از لحاظ دمایی تغییرات چندانی تا دوشنبه هفته جاری رخ نخواهد داد و طی این مدت نوسانات دمای مشهد بین ۲۰ الی ۳۵ درجه سلسیوس خواهد بود و دمای فعلی مشهد نیز ۳۳ درجه است که امشب به ۲۱ درجه و فردا در گرمترین ساعات به ۳۵ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ابرازداشت: بیشترین وزش باد در ۲۴ ساعت گذشته از خواف با ۵۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است و طی ۲۴ ساعت گذشته کوه سرخ با کمینه دمای ۱۰ درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر خراسان رضوی بوده است.

عنایتی در خاتمه یادآور شد: همچنین سرخس با بیشینه دمای ۴۰ درجه گرمترین شهرستان‌ خراسان رضوی بوده و نوسانات دمای هوای مشهد در همین مدت بین ۲۰ و ۳۴ درجه بالای صفر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه