English

معاون فرماندار گناباد:

گناباد دارای رتبه نخست در آسفالت معابر روستایی خراسان رضوی

معاون فرماندار گناباد بیان کرد: شهرستان گناباد با جذب ۲ هزار و ۱۴۱ تن قیر برای آسفالت معابر روستایی طی همین مدت رتبه نخست استان خراسان رضوی را از این نظر کسب کرد، درحالیکه در ۲ سال پایانی دولت دوازدهم حدود یک چهارم این میزان قیر جذب شده بود.

گناباد دارای رتبه نخست در آسفالت معابر روستایی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابوالفضل شاکری؛ معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد اظهارداشت:‌ ۱۲۰ قطعه زمین از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برای احداث واحد مسکونی به متقاضیان مناطق روستایی این شهرستان واگذار شد.

شاکری افزود: یک هزار و ۱۸۸ واحد روستایی در شهرستان گناباد نیز طی 2 سال گذشته تسهیلات ساخت دریافت کرده اند و شهرستان گناباد با جذب ۲ هزار و ۱۴۱ تن قیر برای آسفالت معابر روستایی طی همین مدت رتبه نخست استان خراسان رضوی را از این نظر کسب کرد، درحالیکه در ۲ سال پایانی دولت دوازدهم حدود یک چهارم این میزان قیر جذب شده بود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد همچنین تصریح کرد:‌ ۱۷ کیلومتر از جاده های روستایی گناباد بیشتر در روستاهای دور افتاده و محروم نظیر، کلاته کلوخ، کبوترکوه، زیرجان و غیره روکش آسفالت انجام شده است.

وی متذکر شد:‌ با پرداخت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد فناوری شهرستان گناباد در ۲ سال ابتدای دولت سیزدهم، ۳۱۰ شغل ایجاد شد که این میزان در مقایسه با دولت قبل رشد زیادی داشت.

معاون فرماندار گناباد در ادامه ابراز داشت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هم طی همین مدت برای احداث پست برق «موبیل» در ناحیه صنعتی کوثر و پست ۱۳۲ کیلوولت گناباد جنب پلیس راه هزینه شده است.

وی گفت: تا پایان سال پست ۱۳۲ کیلوولت به بهره برداری می رسد که از مزایای این طرحها تامین برق مشترکان جدید به ویژه مشترکان صنعتی و افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه برق است.

شاکری در خاتمه یادآور شد: گاز رسانی به ۱۰ روستای شهرستان گناباد با بیش از یک هزار نفر جمعیت از دیگر اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم برشمرده می شود و عملیات اجرایی چهار روستای دیگر هم در دست اجرا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه