English

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی:

انسداد جاده قدیم مشهد به نیشابور بدلیل حرکت زائران پیاده

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی بیان کرد: این مسیر که به طول ۴۰ کیلومتر است فقط به زائران پیاده امام رضا(ع) اختصاص داده شده و اجازه تردد وسایل نقلیه در این مسیر داده نشده است و مسیر جایگزین برای تردد وسایل نقلیه، آزادراه شهید شوشتری است.

انسداد جاده قدیم مشهد به نیشابور بدلیل حرکت زائران پیاده

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین میش‌مست؛ رییس پلیس‌راه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: انسداد جاده قدیم مشهد به نیشابور از صبح امروز به دلیل حرکت زائران پیاده به سمت مشهد.

سرهنگ میش‌مست اظهار داشت: در خصوص وضعیت محورهای خراسان رضوی با توجه به ورود ریزگردها به استان، هیچ محوری در خراسان رضوی به دلیل آلودگی جوی مسدود نیست.

رییس پلیس راه خراسان رضوی تاکید کرد: به دلیل حرکت زائران پیاده به سمت مشهد به مناسبت ایام سوگواری دهه پایانی صفر جاده قدیم مشهد به نیشابور یا (محور ملک‌آباد به مشهد) و بالعکس مسدود است.

وی همچنین گفت: این مسیر که به طول ۴۰ کیلومتر است فقط به زائران پیاده امام رضا(ع) اختصاص داده شده و اجازه تردد وسایل نقلیه در این مسیر داده نشده است و مسیر جایگزین برای تردد وسایل نقلیه، آزادراه شهید شوشتری است.

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی تصریح کرد: در سایر محورهای ورودی به مشهد، مسیری مختص زائران پیاده نداریم و زائران از حاشیه جاده به صورت پیاده به سمت مشهد تردد دارند و عملا به غیر از جاده قدیم مشهد به نیشابور هیچ انسداد دیگری نداریم.

سرهنگ میش‌مست یادآور شد: ورودی‌ها به مشهد نسبت خروجی‌ها در ساعت‌های عصرگاهی نیمه‌سنگین و پرحجم است و هرچه به پایان هفته نزدیک می‌شویم ترافیک محورهای ورودی به مشهد سنگین‌تر می‌شود و در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در ورودی‌های مشهد نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه