English

فرماندار سرخس:

زائران حضرت امام رضا (ع) کشور ازبکستان وارد خراسان رضوی شدند

فرماندار سرخس بیان کرد: این زائران هم اکنون در ایستگاه خدمت رسانی به زائران در شهر مزداوند سرخس اسکان یافته اند و پس از استراحت با اتوبوس عازم مشهد می‌شوند.

زائران حضرت امام رضا (ع) کشور ازبکستان وارد خراسان رضوی شدند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن نوری زاده؛ فرماندار سرخس در خبری اعلام کرد: یک کاروان از زائران ازبکستانی حضرت امام رضا (ع) صبح امروز، با عبور از کشور ترکمنستان وارد مرز سرخس شدند.

نوری زاده افزود: این کاروان شامل ۲۷ زائر شیعه با ملیت ازبکستانی است که با پیمودن مسیر جاده‌ای از کشور ترکمنستان وارد سرخس شده اند و این کاروان که با هدف زیارت مضجع منور رضوی در سالروز شهادت آن امام همام وارد ایران شده اند،

فرماندار سرخس در ادامه این خبر اضافه کرد: این زائران هم اکنون در ایستگاه خدمت رسانی به زائران در شهر مزداوند سرخس اسکان یافته اند و پس از استراحت با اتوبوس عازم مشهد می‌شوند.

 وی متذکر شد: پایانه مرزی سرخس در ۱۸۰ کیلومتری شرق مشهد قرار دارد و فاصله جاده‌ای از این گذرگاه مرزی از خاک ترکمنستان تا تاشکند پایتخت ازبکستان هزار و ۱۳۰ کیلومتر است.

 نوری زاده همچنین یادآور شد: ازبکستان ۳۵ میلیون نفری، پرجمعیت‌ترین کشور آسیای مرکزی است که در شمال ترکمنستان واقع شده است، ۸۰ درصد جمعیت این کشور مسلمان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه