English

آیت‌ الله علم‌ الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت است

آیت الله علم الهدی،شرکت در انتخابات را نشانه پایمردی ملت پای انقلاب و نظام اسلامی خواند.

آیت‌ الله علم‌ الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت است
به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی

، نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: حماسه حضور مردم در انتخابات، پایداری و پایمردی ملت پای انقلاب و نظام اسلامی را به اثبات می رساند و خون‌ های شهدای دفاع از حرم و دفاع از نظام در عرصه‌ های گوناگون را ارزش می بخشد و عظمت آن را ثابت می‌ کند.

آیت‌ الله سید احمد علم‌ الهدی در خطبه های امروز نماز جمعه مشهد افزود: امروز خوشبختانه مردم ما چه جوان، چه میانسال، چه سالخورده، چه زن و چه مرد قدردان حرمت خون شهدا هستند و همین برکت‌ هاست که برای مردم بصیرت به ارمغان آورده است.

وی بیان کرد: شور و احساسی که ملت در طول این چهل روز از خود نشان دادند نشانه این است که مردم واقعاً به چه کسی رأی می‌ دهند و نامزد‌ها باید چه‌ کار کنند تا محبوب و مطلوب رأی ملت باشند.

آیت‌ الله علم‌ الهدی عنوان کرد: وابستگی به رهبری، ذوب شدن در ولایت و کارآمدی، سه شاخصه‌ ای است که امین ملت در مقام ریاست‌ جمهوری باید داشته باشد و از همه مردم استان و مشهد دعوت می‌ کنم تا همانطور که حماسه بدرقه را با حماسه حضور همراه کردند، در ویژه‌ برنامه بزرگداشت چهلم شهدای خدمت که دوازدهم همین ماه در مشهدالرضا (ع) برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.

امام جمعه مشهد همچنین با اشاره به برگزاری دومین کنگره جهانی شهدای مقاومت که از صبح روز شنبه در مشهدالرضا (ع) برگزار می‌ شود، اظهار کرد: حضور بیش از هزار نفر مهمان خارجی به‌ همراه پوشش سراسری اصحاب رسانه و حضور خانواده‌ های معظم شهدا، همه نشان از عظمت این رویداد بزرگ و سراسری دارد.

وی با اشاره به نقش آفرینی مدافعان حرم از پاکستان و افغانستان خاطرنشان کرد: اگر جریان دفاع از حرم نبود، دشمن استکباری به ما طمع می‌ ورزید، اما دفاع از حرم ثابت کرد عظمت ملت انقلابی ایران در برابر استکبار جهانی آمریکا و اذنابش همچنان مستحکم و فوق‌ العاده است.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: اگر امروز قدرت ملت به کل عالم ثابت شده است، همه اینها به حرمت خون پاک آن جوانانی است که در صحرا‌های تفتیده عراق و شام به خاک و خون کشیده شدند، اما ایستادند و دشمن را عقب راندند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه