English

سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی خبر داد:

ثبت نام بیش از ۴ هزار زائر و مجاور در طرح تابستانی شمیم تلاوت رضوی

زائران و مجاوران رضوی از طرح شمیم تلاوت رضوی استقبال بی‌ نظیری داشته اند.

ثبت نام بیش از 4 هزار زائر و مجاور در طرح تابستانی شمیم تلاوت رضوی
به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی

، سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی گفت: طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی» با هدف آموزش قرآن کریم در حرم مطهر رضوی آغاز به کار کرد و برای اولین‌ بار ثبت‌ نام آن به‌ صورت الکترونیکی و از طریق پیام‌ رسان نسیم رضوان انجام شد.

محمد مقومی با بیان اینکه با تسهیل‌ سازی صورت‌ گرفته در فرایند ثبت‌ نام این ضیافت قرآنی، امسال شاهد استقبال بی‌ نظیر زائران و مجاوران در این طرح بودیم، گفت: امسال 4 هزار و 298 نفر در این طرح ثبت‌ نام کرده‌ اند که این شور و اشتیاق برای فراگیری علوم قرآنی، نویدبخش نسلی فرهیخته و متعهد به آموزه‌ های الهی است.

سرپرست اداره دارالقرآن حرم مطهر رضوی تصریح کرد: ثبت‌ نام الکترونیکی در این طرح با همکاری مرکز فناوری اطلاعات حرم مطهر و مهندسان پرتلاش آن مجموعه انجام شد که مورد استقبال زائران و مجاوران قرار گرفت.

مقومی اظهار کرد: هم اکنون امکان ثبت‌ نام و کلاس‌ بندی در پیام‌ رسان نسیم رضوان برای شرکت‌ کنندگان فراهم شده است و در آینده‌ای نزدیک، امکاناتی همچون مشاهده نمرات، حضور و غیاب و صدور گواهینامه نیز به آن اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی 4 هزار و 298 نفر ثبت نام کرده‌ اند که از این تعداد دو هزار و 79 نفر در رشته قرائت قرآن، یک هزار و 88 نفر در دوره‌های تفسیر و حدیث عمومی (خواهران و برادران) و ۷۱۸ نفر در رشته حفظ جزء‌ های منتخب قرآن و ۴۱۳ نفر در دوره‌ های نهج‌ البلاغه، تدبر در قرآن و شرح نامه امام رضا(ع) به عبدالعظیم حسنی و صحیفه سجادیه در بخش ویژه خواهران، شرکت کرده‌ اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه