English

آیت الله علم الهدی درگذشت پدر شهیدان حجازی را تسلیت گفت

آیت الله علم الهدی با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج سیدجواد حجازی پدر شهیدان حجازی را تسلیت گفت.

آیت الله علم الهدی درگذشت پدر شهیدان حجازی را تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی

، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیامی خطاب به حجت‌ الاسلام والمسلمین سیدعلی‌ اصغر حجازی، قائم مقام دفتر مقام معظم رهبری گفت: مرحوم حاج سیدجواد حجازی، یار امام و رهبری در طول عمر با برکت خویش در دوران قبل از پیروزی انقلاب به مبارزه علیه نظام ستمشاهی پرداخت و بعد از پیروزی انقلاب نیز به انجام فعالیت‌ های خیرخواهانه و خدمت به مردم مشغول بود.

آیت الله سیداحمد علم الهدی افزود: امیدوارم اقدامات گرانقدر این انسان مؤمن توشه‌ ای ارزشمند برای آخرت ایشان قرار گیرد.

وی در پیام خود والدِ حجت‌ الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اصغر حجازی را عالمی وارسته، مجاهد نستوه و اسوه ایمان،  خواند و ادامه داد: در عتبه مقدسه ثامن‌ الحجج (ع) برای این عزیز از دست رفته و فرزندان شهیدش علو درجات را از درگاه ایزدمنان مسالت می‌ کنم.

حاج سید جواد حجازی پدر شهیدان سید جعفر و محمدباقر حجازی و از یاران دیرین امام و رهبری و مدیرعامل موسسه دارالایتام مهدیه روز ۲۲ تیر در ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

آیین تشییع آن مرحوم دیروز در همدان برگزار شد.

مرحوم حجازی از مبارزان برجسته انقلاب اسلامی به شمار می‌ رفت و بیشتر عمر پربرکت خود را صرف خدمت به کودکان بی‌ سرپرست کرده بود.

۲ فرزند آن مرحوم شامل شهید جعفر حجازی در سال ۱۳۶۱ در جبهه‌ های غرب و شهید محمدباقر حجازی در سال ۱۳۶۴ در عملیات محرم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در پی درگذشت مرحوم حجازی، رهبر معظم انقلاب، پزشکیان رییس جمهور منتخب، مخبر سرپرست ریاست جمهوری و برخی دیگر از مسئولان کشور، پیام‌ های تسلیت جداگانه صادر کردند.

آیین تشییع و تدفین مرحوم حجازی، امروز با حضور اقشار مختلف مردم در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار و در رواق دارالعباده به خاک سپرده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه