English

دومین همایش سالانه پزشکان عمومی در مشهد آغاز شد

دومین همایش سالانه پزشکان عمومی شرق و شمال شرق کشور با حضور 700 پزشک از سراسر کشور در مشهد آغاز شد.

دومین همایش سالانه پزشکان عمومی در مشهد آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی

، معاون علمی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: ۷۰۰ پزشک عمومی، متخصص داخلی، عفونی، روانپزشکی، کودک و قلب از سراسر کشور در دومین همایش سالانه پزشکان عمومی در مشهد حضور دارند.

دکتر بیتا میرزایی افزود: این همایش به مدت سه روز از تاریخ دهم تا دوازدهم مردادماه در مرکز همایش‌ های شهدای سلامت در مشهد برگزار می شود و بیشترین شرکت کنندگان از استان خراسان رضوی و شرق ایران هستند..

میرزایی اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش به روزرسانی اطلاعات پزشکان عمومی و متخصصان مرتبط در مورد مسایل شایع و مبتلا به جامعه است.

دبیر اجرایی دومین کنگره بزرگ سالانه پزشکان عمومی شرق و شمال شرق کشور نیز گفت: در روز نخست این همایش موضوعاتی همچون بیماری های عفونی، تب دنگی، بیماری هاری، تب کریمه کنگو، بیماری های منتقله از راه جنسی و بیماری های عفونی شایع بررسی می شود.

دکتر محمدرضا نجاریان کاخکی افزود: دومین روز از برگزاری این همایش  در مورد بیماری های روانپزشکی شایع از جمله اختلالات افسردگی، اختلالات اضطرابی، خودکشی در کادر پزشکان، درمان‌های رایج و جدید اعتیاد است.

وی ادامه داد: روز سوم در خصوص بیماری های شایع داخلی، دیابت، درمان های جدید دیابت، بیماری چاقی، چاقی در اطفال، چاقی در بزرگسالان و درمان های جدید فشار خون است.

نخستین همایش سالانه پزشکان عمومی شرق و شمال شرق کشور نیز پاییز سال گذشته در مشهد برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه