English

آیت الله علم الهدی:

رژیم صهیونیستی منفورترین رژیم تاریخ است

امام جمعه مشهد گفت: از ابتدای تاریخ تاکنون، هیچ کشور و نظامی به اندازه رژیم صهیونیستی اسرائیل منفور نبوده است.

رژیم صهیونیستی منفورترین رژیم تاریخ است
به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی

، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: صهیونیست ها از روی ضعف و زبونی روی به ترور آورده اند و ترور شخصیت ها نشانه وضعیتی است که صهیونیست ها در آن گرفتار شده اند.

 آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های سیاسی - عبادی نماز جمعه این هفت مشهد افزود: جریان نابکارانه تجاوز به تمامیت ارضی کشور به وسیله غاصبان صهیونیست و ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که با چراغ سبز آمریکا انجام شد، دل و ذهن جامعه انقلابی ما را جریحه دار و البته مصمم کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ترور را رفتاری از سر زبونی و بزدلی خواند و افزود: در دو صورت جریان‌ ها دست به ترور می‌ زنند؛ یکی آن جایی که بدانند منفور مردم هستند و نفوذ اجتماعی خود را از دست داده اند و اعتبار سیاسی ندارند و دومین موقعیت نیز هنگام شکست در میدان جنگ است.

آیت الله علم الهدی اظهار داشت: به جز یک مشت جانور درنده آمریکایی که همدست صهیونیست‌ ها هستند و برای آن‌ ها کف می‌ زنند، بقیه ملت‌ ها از کوچک و بزرگ در شرق و غرب عالم از اینها منزجر هستند.

علم الهدی افزود: به جز در حوزه سیاسی صهیونیست ها در جبهه نبرد هم شکست خورده اند، نظامی که مدعی است دومین ارتش قدرتمند دنیا را دارد، نه در مقابل یک ارتش منظم بلکه در مقام یک حزب و دار و دسته شبه نظامی مدتهاست که زمین گیر شده است.

امام جمعه مشهد گفت: آن کس که صهیونیست‌ ها می‌توانند بکشند، زن و بچه شیرخواره است، اما آن کس که آن‌ ها را ذلیل و زمین گیر کرده، جوان دلاور و هژبر فلسطینی است.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: ترور رئیس دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه با چراغ سبز آمریکا انجام گرفت چون  اسرائیل کوچک‌ تر از آن است که در تمامیت ارضی ما دخالت کند.

وی تاکید کرد: این خونخواهی هم که رهبر معظم انقلاب فرمودند، خونخواهی فقط از اسرائیل نیست ما از آمریکا هم خونخواهی خواهیم کرد، زیرا اگر این‌ها نبودند صهیونیست‌ ها جرئت نداشتند نسبت به پایتخت ما تعرضی بکنند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رییس جمهور هم به صراحت اعلام کرد جمهوری اسلامی ایران، اشغالگران تروریست را از اقدام خود سخت پشیمان خواهد کرد و این موضع مقتدرانه‌ ای است که مردم مقاوم و انقلابی ما را خوشنود و امیدوار کرد.

او افزود: رئیس جمهور  با موضعی که اتخاذ کرد نشان داد در جریان مقاومت، استکبارستیزی و مقابله با صهیونیسم ناپاک مصمم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه