English

حرکت بیش از ۱۴۰ رام قطار در مسیر مشهد به مرزهای غربی آغاز شد

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: حرکت ۱۴۴ رام قطار مسافربری ویژه اربعین در مسیر مشهد به مرزهای غربی کشور آغاز شده است و تا ۱۰ شهریور ماه ادامه دارد.

حرکت بیش از ۱۴۰ رام قطار در مسیر مشهد به مرزهای غربی  آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی

، مدیر کل راه آهن خراسان گفت: حرکت ۱۴۴ رام قطار مسافربری ویژه اربعین در مسیر مشهد به شهرها و مرزهای غربی و جنوب غرب کشور آغاز شد و تا ۱۰ شهریور ماه ادامه دارد.

مصطفی نصیری ورگ گفت: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته این تعداد رام قطار مسافربری رفت و برگشت با ظرفیت بیش از ۷۲ هزار مسافر شامل قطارهای برنامه ریزی شده جاری و قطارهای فوق العاده است.

وی افزود: این قطارها در مسیرهای ریلی مشهد- اهواز، مشهد-تهران، مشهد-کرمانشاه، مشهد -همدان و مشهد-ملایر به صورت رفت و برگشت برقرار است.

نصیری ورگ ادامه داد: ۵۶ رام قطار رفت و برگشت در مسیر مشهد- اهواز- خرمشهر به ظرفیت ۳۵ هزار مسافر است البته ریل باس های راه آهن از خرمشهر تا مرز شلمچه زائران کربلا را به صورت رایگان و شبانه روزی جا به جا می کنند.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: ۱۶ رام قطار رفت و برگشت به ظرفیت هفت هزار و ۸۰۰ مسافر نیز به مسیر مشهد-کرمانشاه اختصاص یافته است.

نصیری افزود: به منظور خدمات رسانی بهتر به زائرین، قطارهای فوق العاده ای نیز برای مسیر تهران- خرمشهر تعیین شده است.

وی گفت: شمار قابل توجهی از مشهدی ها بلیت این مسیر را خریداری کرده اند به همسن دلیل چهار رام قطار رفت و برگت تهران-مشهد نیز برای خدمات رسانی به زائران اربعین مشهدی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی شهرهای همدان و ملایر به مرزهای غربی، ۳۴ رام قطار برای مسیر مشهد-همدان به ظرفیت ۱۵ هزار مسافر و ۳۴ رام قطار نیز برای مسیر مشهد- ملایر به ظرفیت ۱۲ هزار و ۴۰۰ مسافر در نظر گرفته شده است.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت:همه بلیت های ذکر شده تا امروز پیش فروش شده است و توصیه می شود مسافران حتما بلیت های قطار را از درگاه های مجاز فروش بلیت قطار تهیه کرده و قبل از خرید نیز از اصالت درگاه فروش بلیت اطمینان حاصل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه