English

مراجعه زوج‌ های نابارور مشهدی برای درمان ۴ برابر شد

حمایت‌ های دارویی و درمانی بیمه‌ ها از درمان ناباروری باعث افزایش چهار برابری مراجعه زوج های دچار نازایی به مرکز درمان ناباروری در مشهد است.

مراجعه زوج‌ های نابارور مشهدی برای درمان ۴ برابر شد
به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی

، رئیس مرکز درمان ناباروری «میلاد» دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یکی از دغدغه‌ های زوج های نابارور هزینه‌ های بالای درمان است اما در سال‌ های اخیر حمایت بیمه‌ ها برای کمک به این زوج ها سبب افزایش چهار برابری مراجعه به این مرکز شده است.

نیره خادم امروز افزود: اقدام‌ های صورت گرفته در حوزه درمان ناباروری میلاد مشهد قابل قبول بوده و با مراکز مجهز و شاخص ایران و جهان برابری می‌ کند، درصد موفقیت مرکز درمان ناباروری میلاد مشهد در زمینه (آی.وی.اف) و رفع مشکل ناباروری بالا بوده و عملکرد قابل قبول و رضایت‌ بخشی دارد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که توسط برخی از زوج ها دنبال می‌شود بحث تعیین جنسیت فرزندانشان است، کاری که گرچه در مرکز درمان ناباروری میلاد انجام می‌ شود، اما چنین اقدامی از نظر بنده به عنوان متخصص زنان و زایمان صحیح نیست و بهتر است از سوی زوج ها انجام نشود.

وی بارداری و زایمان موفق و تولد نوزاد سالم را مهم تر از هر چیز دیگری دانست و ادامه داد: موضوع تعیین جنسیت فرزند را در باروری نخست و نیز در باروری‌ های بعدی توصیه نمی‌ کنیم و می‌ گوییم، بگذارید آنچه که خواست خدا است رقم بخورد.

مرکز درمان ناباروری میلاد واقع در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را آغاز کرده است و نخستین نوزاد متولد شده با درمان های حاصله در سال ۱۳۷۶ به دنیا آمد.

میلاد تنها مرکز درمان ناباروی دولتی و باسابقه‌ ترین مرکز تخصصی این حوزه در شمال شرق کشور است، روزانه بین ۳۰ تا ۴۰ نفر از مشهد و شهرهای استان خراسان رضوی و دیگر استان‌ ها و حتی خارج از کشور در این مرکز پذیرش می‌ شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه