English

معاون وزیر ورزش:

سالن ۶ هزار نفری مشهد قابلیت میزبانیِ رقابت های بین المللی را دارد

سالن ۶ هزار نفری ثامن الائمه مشهد می تواند میزبان رویدادهای ملی و بین‌ المللی باشد.

سالن ۶ هزار نفری مشهد قابلیت میزبانیِ رقابت های بین المللی را دارد
به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی

، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ ای وزارت ورزش و جوانان امروز گفت: سالن ورزشی ۶ هزار نفری شهید «رییسی» در مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) مشهد که بعد از گذشت ۱۸ سال آماده بهره برداری است، گزینه مناسبی برای میزبانی رویدادهای ملی و بین‌ المللی است.

سید محمد شروین اسبقیان افزود: عملیات ساخت و تکمیل این سالن در حال انجام است و انتظار می‌رود تا ۲۰ روز آینده شاهد تکمیل طرحی باشیم که سال ها در مشهد نیمه تمام رها شده بود.

وی بیان کرد: مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای تکمیل این طرح همت زیادی به خرج داد، چرا که این طرح نیمه تمام بعد از ۱۸ سال زیر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما ظرف سه ماه اخیر بیش از ۴۰ درصد باقی‌ مانده در حال اتمام است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: سالن‌ های ورزشی با این ظرفیت در ارومیه و اردبیل میزبان رقابت‌ های بین المللی مانند لیگ جهانی والیبال، جام باشگاه‌ های آسیا یا مسابقات دیگری در رشته‌ های بسکتبال، کشتی و دیگر ورزش ها است، اکنون با وجود این سالن در مشهد می‌ توان انتظار داشت که چنین رقابت‌ هایی را در جوار بارگاه امام هشتم شیعیان ببینیم.

ورزشگاه ثامن‌ الائمه در ۱۰ کیلومتری جاده مشهد شاندیز قرار دارد که ساخت آن از سال ۱۳۷۳ در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار آغاز شد و این ورزشگاه با دیدار ابومسلم و پرسپولیس در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد.

عملیات اجرایی سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن الائمه نیز سال ۱۳۸۵ انجام شد و بعد از گذشت ۱۸ سال اکنون به مرحله بهره‌ برداری رسیده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه