English

وزیر کشور:

تعطیلی روز سه شنبهِ مشهد در تهران تصمیم گیری خواهد شد

مصوبه تعطیلی روز سه‌ شنبه مشهد منوط به تصمیم گیری روز شنبه در تهران خواهد بود.

تعطیلی روز سه شنبهِ مشهد در تهران تصمیم گیری خواهد شد
به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی

، وزیر کشور گفت: کاهش تصادفات جاده ای در مسیرهای منتهی به مشهد در روزهای پایانی ماه صفر در اولویت قرار دارد و برای تحقق آن باید تلاش مضاعفی داشت.

اسکندر مومنی که امروز در جلسه قرارگاه مرکزی خدمات سفر زائران ایام پایانی ماه صفر در مشهد سخن می گفت، افزود: بر اساس گزارش‌ های دریافتی، با وجود اینکه در روزهای اخیر درصد بالایی از حضور زائران در مشهد با استفاده از خودروهای شخصی و وسایل حمل و نقل جاده‌ ای بوده اما تصادفات جاده‌ ای در مسیر مشهد کاهش داشته است.

مومنی به مصوبات این جلسه در خصوص تامین ناوگان جاده‌ ای از استان های معین تاکید کرد و افزود: در خصوص تامین اتوبوس ها هم، شهرداری تهران و دیگر استان های معین به مصوبات امروز توجه کنند.

وی ضمن تایید تهیه بلیت اتوبوس به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد بیان کرد: ممکن است برای همه زائران خرید بلیت اتوبوس به صورت دو سره مقدور نباشد، بنابراین برای بازگشت زائران پس از شهادت امام رضا(ع) باید تامین و ذخیره اتوبوس برای بازگشت زائران از مشهد پیش بینی شود.

وزیر کشور با اشاره به افزایش چند درجه‌ای دما برای روزهای آینده در مشهد، افزود: برای زائران پیاده ایجاد سایه‌ بان، آب خنک و یخ و همچنین اقدامات درمانی به میزان لازم باید پیش‌ بینی شود.

وی گفت: دستگاه های امنیتی باید موضوع تامین امنیت زائران پیاده در طول مسیر و همچنین مکان های استقرار آنها در شب و تردد سایر زائران در طول روز را مد نظر داشته باشند و تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

مومنی به بازدید صبح امروز خود از مناطق حاشیه شهر مشهد اشاره و اظهار کرد: اکنون طرح‌ هایی را دستگاه های مختلف، فرمانداری و سایر نهادها در حاشیه این کلانشهر در دست اقدام دارند، این وزارتخانه تامین منابع آن دسته از طرح های مربوط به وزارت کشور را پیگیری می کند.

وزیر کشور همچنین بیان کرد: همه مصوبات این نشست مورد تایید و لازم الاجرا است و فقط مصوبه تعطیلی روز سه‌شنبه مشهد منوط به تصمیم گیری روز شنبه در تهران خواهد بود.

وزیر کشور صبح امروز پس از ورود به مشهد از جاده قدیم نیشابور -مشهد، مسیر اختصاصی تردد زائران پیاده حضرت رضا(ع) در ایام دهه آخر صفر بازدید کرد و در جریان این خدمات رسانی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه