English

دوره دفاع شخصی برای محیط‌ بانان خراسان رضوی برگزار شد

محیط بانان خراسان رضوی در دوره آموزشی دفاع شخصی در نیشابور و تربت حیدریه شرکت کردند.

دوره دفاع شخصی برای محیط‌ بانان خراسان رضوی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی

، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: محیط‌ بانان و فرماندهان یگان حفاظت استان در یک دوره ۲ روزه زیر نظر مدرسان و مربیان رسمی و مورد تایید هیات ورزش های رزمی با اصول دفاع شخصی و آمادگی جسمانی آشنا شدند.

مهدی اله‌ پور افزود: این دوره آموزشی به صورت منطقه ای در غرب استان به میزبانی نیشابور و در جنوب استان به میزبانی تربت حیدریه برگزار شد.

وی بر اهمیت سلامت و توان جسمی محیط بانان در راستای انجام وظایف سازمانی تاکید و بیان کرد: با فراگیری آموزش‌ های مناسب به آنان، سعی داریم تا محیط‌ بانان همیشه در بهترین شرایط جسمانی باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: از جمله سرفصل‌ های تئوری و عملی این دوره تخصصی، آشنایی با نقاط حساس و ضربه زننده، آشنایی با انواع سلاح های سرد، دفاع شخصی تخصصی کاربردی، نحوه هدایت متهم، جلب و زمین گیر کردن حریف، اصول دفاع در درگیری خیابانی، روانشناسی دفاع شخصی، کنترل و مدیریت خشم و مدیریت بحران در حملات بود.

در سالیان پیش محیط بانان منطقه شمال استان در شهرستان درگز آموزش های دفاع شخصی را دیده بودند و با آموزش های اخیر، کلیه محیط بانان و فرماندهان یگان حفاظت محیط زیست و محیط بانانی که به تازگی استخدام شده اند از این آموزش‌ ها برخوردار شده اند.

۲۰ درصد گستره ۱۱۷ هزار و ۷۶۹ کیلومتر مربعی خراسان رضوی زیر پوشش حراستی اداره‌ کل حفاظت محیط زیست این استان است.

مساحت زیستگاه‌ های طبیعی وحوش در خراسان رضوی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه