English

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی:

اسکان موقت ۴۳ هزار زائر در داخل و خارج حرم مطهر رضوی مهیا شده است

امکان اسکان موقت برای ۱۳ هزار زائر در توقف گاه‌های خودرو حرم مطهر و ۳۰ هزار زائر در خارج از حرم مطهر رضوی فراهم شده است.

اسکان موقت ۴۳ هزار زائر در داخل و خارج حرم مطهر رضوی مهیا شده است
به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی

، معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت: با هدف تسهیل شرایط زیارت زائران، امکان اسکان موقت برای ۱۳ هزار زائر در توقفگاه‌های خودرو حرم مطهر و ۳۰ هزار زائر در خارج از حرم مطهر رضوی فراهم شده است.

 محمد شبان افزود: با این هدف توقفگاه خودرو شماره یک و شماره ۳ حرم مطهر رضوی آماده اسکان موقت زائران درنظر گرفته شده و پیش‌بینی شده است حدود ۹ هزار نفر در توقفگاه خودرو شماره یک و ۴ هزار نفر در توقفگاه خودرو ۳ استقرار یابند.

وی در ادامه به اسکان موقت زائران در خارج از حرم مطهر با ظرفیت ۳۰ هزار زائر پیاده در ۲۷ پایگاه سطح شهر اشاره کرد و افزود: ابتدای ره‌باغ رضوان (ابتدای خیابان شهید شوشتری ۱، شارستان طبرسی)، میدان شهید حججی، ساختمان سابق ستاد مرکزی آستان قدس رضوی واقع در چهارراه شهدا و زیر سطحی میدان شهدا از نقاط در نظر گرفته شده برای اسکان موقت زائران در خارج از مجموعه حرم مطهر رضوی است.

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی، همچنین به آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی و استحمام زائران در این ایام اشاره کرد و گفت: سرویس‌های بهداشتی در بازار غدیر، بازار کوثر و کنار باغ رضوان (ضلع شرقی) آماده شده و ارائه خدمت‌رسانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه