English

معاون تبلیغات حرم مطهر رضوی:

مشهد الرضا سوگوار و عزادار رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت فرزند بزرگوارش امام حسن مجتبی (ع) است

مراسم سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در حرم مطهر رضوی با قرائت زیارت پیامبر، شعرخوانی آیینی در رواق امام خمینی (ره) آغاز و با قرائت زیارت ائمه بقیع در صحن امام حسن مجتبی (ع) ادامه می یابد.

مشهد الرضا سوگوار و عزادار رحلت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت فرزند بزرگوارش امام حسن مجتبی (ع) است
به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی

، در سالروز رحلت حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) و شهادت فرزند بزرگوارش امام حسن مجتبی (ع)  مشهد الرضا به ویژه بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) عزادار و سوگوار و مملو از حضور میلیونی زائران و ارادتمندان اهل بیت (ع) شده است.

زائران عزادار در این مصائب سترگ با تشرف به آستان ملکوتی رضوی و آستان بوسی این قطعه از بهشت، از این صحن و سرا ماتم زده و سوگوار نوحه خوان رحلت پیامبر عظیم الشأن خود و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) شده اند و مویه کنان و برسر زنان یک دل راهی مدینه النبی کرده اند.

بسیاری از زائران هم با دل به این حریم ملکوتی مشرف شده اند و از دور مرثیه عزا سر داده اند.

به همین مناسبت امروز ویژه برنامه هایی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

معاون تبلیغات حرم مطهر رضوی گفت: مراسم سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در حرم مطهر رضوی با قرائت زیارت پیامبر، شعرخوانی آیینی در رواق امام خمینی (ره) آغاز می شود و با قرائت زیارت ائمه بقیع در صحن امام حسن مجتبی (ع) ادامه می یابد.

 حسین شریعتی‌نژاد افزود: تشرف هیئات مذهبی امروز  همزمان با ۲۸ صفر در صحن انقلاب اسلامی و برگزاری آیین شام غریبان رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از برنامه‌های امروز و امشب حرم مطهر رضوی است.

وی افزود: ویژه‌ برنامه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در این ایام به‌ صورت ۲۴ ساعته است و زائران گرامی با تشرف به حرم مطهر رضوی می‌توانند در رواق امام خمینی (ره)، مسجد گوهرشاد، حسینیه حرم و صحن پیامبر اعظم (ص) و صحن امام حسن مجتبی (ع) از این برنامه‌ها استفاده کنند.

معاون تبلیغات حرم مطهر رضوی گفت: برنامه‌های شب های حرم مطهر بعد از نماز مغرب و عشا شامل دو بخش سخنرانی و عزاداری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه