English

بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام در حرم مطهر رضوی برگزار شد

زائران و مجاوران رضوی امشب در بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی شرکت کردند.

بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام در حرم مطهر رضوی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی

، صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی امشب در حالی میزبان جشن بزرگ محفلی ها و بزرگترین جمع قرآنی جهان اسلام بود که یک عضو حماس سلام رزمندگان این جنبش را به شرکت کنندگان ابلاغ کرد.

در این برنامه که پس از نماز مغرب و عشا با قرائت زیارت امین الله آغاز شد، مجریان برنامه تلویزیونی محفل شامل «رضوان درویش» از کشور سوریه، «حسنین الحلو» از کشور عراق و «حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان»، «احمد ابوالقاسمی» و «حامد شاکرنژاد» نیز حضور داشتند.

در ادامه حاضران با شعار «مرگ بر اسرائیل » و« لبیک یا غزه »از جانبازان سرزمین فلسطین استقبال کردند تا در این جشن بزرگ یاد مظلومیت مردم فلسطین نیز گرامی داشته شود.

مسئول پرونده اسرا در جنبش حماس نیز در این جشن قرآنی گفت: صهیونیست ها سال ها قدس شریف را اشغال کرده اند تا به همه دنیا بگویند نامی از پیامبر اسلام و دین اسلام نخواهد ماند اما ما با ایستادگی خود به آنها می‌گوییم رسول اسلام ما را به گونه‌ ای تربیت کرده است که زمین را از لوث وجود صهیونیست ها پاک خواهیم کرد.

شیخ طلال عبدالرحمن شریم با اعلام و ابلاغ سلام رزمندگان فلسطینی از قلب میدان نبرد افزود: رزمندگانی که در عملیات طوفان الاقصی شرکت کردند، همه از حافظان قرآن بودند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این جمع قرآنی اکنون برای تجدید بیعت با پیامبر اسلام جمع شده اند و شما نشان دادید وفادار به دین اسلام، کلام خدا و رهرو پیامبر اسلام هستید.

برنامه تلویزیونی محفل، یک برنامه استعدادیابی قرآنی است که در ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه سه سیما پخش شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه